مطالب مرتبط:
شناسایی بیش از 30 هزار مورد جدید مشکوک به دیابت و فشار خون در البرز
73 درصد جمعیت استان مرکزی در طرح غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند
افزون بر 65 هزار بیمار جدید دیابتی و فشار خون در مازندران شناسایی شدند
بیماری فشار خون به چه عواملی بستگی دارد (فیلم)
با مصرف این مواد غذایی قند خون و فشار خون خود را کنترل کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:152024-01-22پزشكي

شناسایی 5000 نفر مبتلا به فشار خون و دیابت در آستارا


مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: از ابتدای آغاز به کار پویش ملی سلامت، 5000 نفر مبتلا به فشار خون و دیابت در شهرستان آستارا در شمال غربی استان گیلان شناسایی شدند.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: از ابتدای آغاز به کار پویش ملی سلامت، 5000 نفر مبتلا به فشار خون و دیابت در شهرستان آستارا در شمال غربی استان گیلان شناسایی شدند.

دکتر سید حسین احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در اجرای پویش ملی سلامت که تا پایان دی ماه سال جاری در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد، 89.

5 درصد از جمعیت بالای 18 سال از نظر ابتلا به دیابت و فشار خون، غربالگری شدند اظهار کرد: از مجموع 75 هزار و 157 نفر که از جمعیت هدف بالای 18 سال هستند، 67 هزار و 285 نفر توسط همکاران و داوطلبان سلامت در شهرستان مرزی بندر آستارا غربالگری شدند.

وی با بیان اینکه بیماری های پرفشاری خون و دیابت، آسیب های جدی به ارگان ها و اندام های بدن وارد می آورد و شناسایی زودهنگام ابتلاء بسیار مهم و ضروری است گفت: در این پویش، غربالگری دیابت و پُرفشاری خون برای ارتقای برنامه سلامت خانواده مورد توجه ویژه قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا تصریح کرد: شناسایی و تشخیص زودهنگام فشار خون بالا و دیابت می تواند از ابتلا به سایر بیماری ها و تحمیل عوارض زیاد


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - آستارا - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت - فشار خون - شهرستان - شهرستان آستارا
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 5000 نفر مبتلا به فشار خون و دیابت در آستارا

شناسایی 5000 نفر مبتلا به فشار خون و دیابت در آستارا