مطالب مرتبط:
قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا+ جدول
فیلم| آغاز نخستین نشست رسمی بریکس با حضور ایران
تنش ایران و امریکا روی گسل های فعال
تهدید وزیر خارجه آمریکا علیه ایران / بلینکن: مقابله به مثل خواهیم کرد
ایران: مسئولیتی در قبال اقدامات هیچ فرد یا گروهی در منطقه نداریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 17:302024-01-30ورزشي

فقط موعود و تیمش برای ایران بودند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فغانی در حالی بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا بین قطر و لبنان و دیدار جنجالی روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها بین عراق و اردن را قضاوت کرده که نماینده داوری کشور استرالیا در این رقابت ها بوده و رییس .

- رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران به قضاوت روز گذشته علیرضا فغانی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا فغانی در حالی بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا بین قطر و لبنان و دیدار جنجالی روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها بین عراق و اردن را قضاوت کرده که نماینده داوری کشور استرالیا در این رقابت ها بوده و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران هم پس از حواشی به وجود آمده دوباره این موضوع را تاکید می کند.

خداداد افشاریان، عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در بازی تیم های عراق و اردن و حواشی به وجود آمده پیرامون آن اظهار کرد: آقای فغانی در این مسابقات در کادر داوری کشور استرالیا بود و سوت زد.

او در خصوص صحنه های داوری مسابقه عراق و اردن عنوان کرد: مباحث مرتبط با این مسابقه هم مانند دیگر رقابت ها قطعا از سوی کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی خواهد شد.


برچسب ها: علیرضا فغانی - فدراسیون فوتبال - فدراسیون فوتبال ایران - رییس کمیته داوران - جام ملت های آسیا - هیئت رییسه فدراسیون فوتبال - علیرضا
آخرین اخبار سرویس:

فقط موعود و تیمش برای ایران بودند!

فقط موعود و تیمش برای ایران بودند!