مطالب مرتبط:
واکنش باشگاه ملوان به جراحت بازیکنان نوجوانان
بلاتکلیفی در اردوی پرسپولیس با سرمربی جدید | یک مربی محبوب بین بازیکنان و نامحبوب بین هواداران | اوسمار واقعا انتخاب بدی بود؟
فیلم| جشن شادی بازیکنان و هواداران تیم شهرداری ارومیه بعد از سه برد متوالی در لیگ
بلاتکلیفی در اردوی پرسپولیس با سرمربی جدید | آقای مربی محبوب بین بازیکنان و نامحبوب بین هواداران | اوسمار واقعا انتخاب بدی بود؟
عکس/ این چهره مشهور در دبی مهمان پرسپولیسی ها شد و بازیکنان را غافلگیر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 12:352024-01-29ورزشي

پیگیر دفاع از حقوق بازیکنان ملوان هستیم


قائم مقام باشگاه ملوان بندرانزلی در پی حوادث پیش آمده برای بازیکنان تیم نوجوانان گفت: به دور از فضای احساسی و دعوای رسانه ای و از طریق مسیر قانونی باید با خاطیان برخورد شود.

- رامبد رشیدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اتفاقات رخ داده بعد از بازی تیم نوجوانان ملوان با تراکتور و انتشار تصاویری از ضرب و شتم نوجوانان ملوان بندرانزلی در رختکن توسط برخی هواداران تراکتور، اظهار کرد: مدیرعامل تیم ملوان به صورت جدی پیگیر این قضیه بوده و تمایل داریم به دور از تشنج و دعوای رسانه ای این مساله از مجرای حقوقی و قانونی پیگیری و با خاطیان برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه هنوز تیم ملوان به بندرانزلی بازنگشتند، افزود: دیروز شاهد رسانه ای شدن عکس ها و فیلم هایی از این حادثه بودیم و قطعا از حق و حقوق بازیکنان خود دفاع خواهیم کرد.

رشیدی با تاکید بر اینکه اخلاق مداری مهمترین اصل در ورزش است و در صورت بروز هرگونه رفتار احساسی بازیکنان یا طرفداران، بهتر است مسئله داخل زمین حل شده به ویژه در بازی تیم نوجوانان با ورود بزرگترها از بروز مسائل حاشیه ای بیشتر جلوگیری به عمل آورد، گفت: تیم ملوان بندرانزلی سال ها در عرصه فوتبال حضور درخشان داشته ضمن اینکه تیم تراکتور تبریز نیز قابل احترام است ولی از مجرای قانونی و به دور از حواشی و مسائل احساسی باید با


برچسب ها: ملوان - ملوان بندرانزلی - بندرانزلی - نوجوانان - بازیکنان - رسانه ای - باشگاه ملوان بندرانزلی
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر دفاع از حقوق بازیکنان ملوان هستیم

پیگیر دفاع از حقوق بازیکنان ملوان هستیم