مطالب مرتبط:
سبحانی، مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه: باید به نفوذ شک کنیم/ انفعال روسیه در برابر هدف قرار گرفتن ایرانی ها در سوریه عجیب است/ آمریکا و ایران تمایلی به درگیری مستقیم ندارند / نتانیاهو پیگیر آغاز جنگ میان ایران و آمریکاست
تصاویر دیده نشده از نخستین جنگ ایران و آمریکا؛ ناگفته های جنگ نفتکش ها | ببینید
برآورد نیروی دریایی ارتش آمریکا از جنگ با ایران به روایت محسن رضایی
آمریکا دنبال جنگ با ایران است؟ | پاسخ کاخ سفید
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 18:202024-01-29بين الملل

آمریکا : به دنبال «جنگ گسترده تر» با ایران نیستیم


هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا ادعا کرد: می دانیم که آنها در حال تامین برخی منابع هستند و اطلاعاتی را ارائه می دهند که به این گروه ها اجازه می دهد این کار را انجام دهند.

- سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز (دوشنبه) با بیان اینکه واشنگتن خواهان جنگ گسترده تر با ایران نیست ، گفت که جو بایدن رییس جمهوری ایالات متحده پس از حمله به پایگاه آمریکایی در اردن، در حال کار بر روی گزینه های تلافی جویانه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از تارنمای شبکه ان بی سی نیوز، جان کربی تصریح کرد: بایدن پس از آن که قول داد انتقام کشته شدن سه سرباز آمریکایی در حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در اردن را بگیرد، بر روی گزینه های خود کار می کند.

  وی با تاکید بر اینکه دولت واشنگتن خواهان جنگ گسترده تر با ایران نیست، در اتهام زنی دیگری مدعی شد که ایالات متحده می دانست که تهران از گروه های شبه نظامی در منطقه حمایت می کند.

  هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با تکرار ادعاهای نخ نما علیه ایران ادعا کرد: می دانیم که آنها در حال تامین برخی منابع هستند و اطلاعاتی را ارائه می دهند که به این گروه ها اجازه می دهد این کار را انجام دهند.


برچسب ها: شورای امنیت ملی آمریکا - آمریکا - پایگاه آمریکایی - شورای امنیت ملی - آمریکایی - حمله به پایگاه آمریکایی - شورای امنیت
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا : به دنبال «جنگ گسترده تر» با ایران نیستیم

آمریکا : به دنبال «جنگ گسترده تر» با ایران نیستیم