مطالب مرتبط:
5 روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی تجلیل شدند
آیین اهدای نشان روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی
آیین تجلیل از روزنامه نگار تراز انقلاب و «جایزه قلم مقدس» برگزار شد
اعطای قلم مقدس به 5 روزنامه نگار تراز انقلاب
حمله روزنامه جاوه به پرویز شیخ طادی پس از اظهارات اخیرش: رزومه ضعیف و سوال برانگیزی دارد/ فیلمی که درباره فلسطین ساخته هم ضعیف و فراموش شدنی است/ بزرگداشت او در جشنواره فجر عجیب است/ یکی ابراهیم حاتمی کیا؟ یکی همچنین ممکن است این شیخ طادی باشد که در جشن پیروزی انقلاب از کراوات و حجاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:102024-02-03فرهنگي

5 روزنامه نگار تراز انقلاب مشخص شدند


در مراسم تجلیل و تقدیر از روزنامه نگاران تراز انقلاب اسلامی با عنوان «قلم مقدس» 5 روزنامه نگار تراز انقلاب مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، در مراسم تجلیل و تقدیر از روزنامه نگاران تراز انقلاب اسلامی با عنوان قلم مقدس که امروز 14 بهمن 1402 با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی برگزار شد از 5 روزنامه نگار تراز انقلاب تجلیل شد.

در این مراسم علاوه بر وزیر فرهنگ، ایمان شمسایی(مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، فرشاد مهدی پور (معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی اکبر اشعری (دبیر جایزه قلم مقدس)، هیات انتخاب جایزه، سپهر خلجی( رییس ستاد اطلاع رسانی دولت)، پیام تیرانداز (مدیر عامل خبرگزاری فارس)، حسین شریعتمداری (مدیر مسئول روزنامه کیهان)، عبدالله گنجی، محمد الهیاری (مدیر عامل بنیاد رودکی) محمدامین ایمانجانی (مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان)، کاظم انبار لویی (فعال سیاسی و سردبیر روزنامه رسالت) و تعداد دیگری از اصحاب رسانه حضور داشتند.

در ادامه مراسم از تیرانداز، انبارلویی، شریعتمداری، شجاعی طباطبایی و گنجی با اهدای تندیس هایی با نوشته  نجستم همیشه جز از راستی که شعری از فردوسی است تقدیر شد.


برچسب ها: روزنامه نگار - فرهنگ و ارشاد اسلامی - تراز انقلاب - روزنامه - فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

5 روزنامه نگار تراز انقلاب مشخص شدند

5 روزنامه نگار تراز انقلاب مشخص شدند