مطالب مرتبط:
مجتمع اداری شهرستان هیرمند سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
مجتمع اداری شهرستان هیرمند به بهره برداری رسید
62 پروژه اقتصادی شهرستان نمین در دهه فجر به بهره برداری می رسد
768 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در استان اصفهان به بهره برداری می رسد
هم زمان با دهه فجر بیش از 650 پروژه در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 20:202024-02-04اقتصادي

مجتمع اداری شهرستان هیرمند در چهارمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید


مجتمع اداری شهرستان هیرمند با اعتبار بیش از 271 میلیارد ریال همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر توسط استاندار سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مجتمع اداری شهرستان هیرمند با اعتبار بیش از 271 میلیارد ریال امروز یکشنبه همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر توسط استاندار سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: این مجتمع اداری در زیربنای 2 هزار و 827 متر مربع و در دو طبقه با 90 اتاق توسط این اداره کل برای استقرار 6 دستگاه اجرایی شهرستان هیرمند ساخته شده است تا شهروندان گرامی منطقه به خدمات دستگاههای اجرایی دسترسی راحت تری داشته باشند.

عطا ء اله اکبری افزود: این پروژه که عملیات ساخت آن از سال 91 آغاز شده بود به دلیل عدم تخصیص اعتبار از جمله طرح های نیمه تمام شمال استان بشمار می رفت که به همت دولت سیزدهم در 2 سال اخیر با تامین اعتبارات مورد نیاز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از ساخت 21 پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل با زیر بنای بیش از 30 هزار متر مربع خبر داد و گفت: این اداره کل علاوه بر مبحث راهسازی و مسکن ، وظیفه شاخص و عمده دیگری تحت عنوان احداث ساختمان های دولت


برچسب ها: شهرستان هیرمند - استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - بهره برداری - شهرستان - بلوچستان - دهه مبارک فجر
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع اداری شهرستان هیرمند در چهارمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید

مجتمع اداری شهرستان هیرمند در چهارمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید