مطالب مرتبط:
فعالیت بیش از 1400 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت
شرایط معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان نوپا
متولیان کشور باید پشتیبان محققان جوان و شرکت های دانش بنیان باشند
دو محصول نوآور شرکت نفت پارس تاییدیه دانش بنیان گرفت
کشف 23 محوطه و تپه با قدمت بیش از 4 هزار سال در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 08:052024-01-23اقتصادي

شرکت های دانش بنیان برای تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان اهمیت فراوانی دارند


علاوه بر حمایت کامل از سرمایه گذاران بومی و فعالان حوزه اشتغال آفرینی، هیچ گونه محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغال زایی نیز در استان وجود ندارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر حمایت کامل از سرمایه گذاران بومی و فعالان حوزه اشتغال آفرینی، هیچ گونه محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغال زایی نیز در استان وجود ندارد.

محمد کرمی شامگاه دوشنبه 2 بهمن در نشست شورای اداری شهرستان زهک اظهار کرد: تولیدات استان باید بر مبنای صادرات در نظر گرفته شود چرا که با وجود مزیت مرز به راحتی می توان محصولات را به نقاط مختلف دنیا به ویژه کشورهای همسایه صادر کرد.

وی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان برای تیم مدیریتی و تصمیم گیرنده استان اهمیت فراوانی دارند بنابراین با تمام توان و قدرت این شرکت ها را پشتیبانی خواهیم کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: امنیت غذایی موضوعی مهم برای هر منطقه است که سیستان و بلوچستان با دارا بودن ظرفیت کشاورزی بی نظیر خود می تواند تا حد زیادی این مهم را برای خود و کشور تامین کند.

وی اذعان کرد: گاهاً شنیده می شود که اقدامات دولت را منحصرا برای انتخابات می دانند اما این القا به شدت نادرست است چرا که ما به عنوان یک نظام اسلامی تنها برای خدا و رضایت مردم کار می کنیم.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - تسهیلات اشتغال زایی - شرکت های دانش بنیان - تسهیلات اشتغال - استان - اعطای تسهیلات - سرمایه گذاران
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان برای تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان اهمیت فراوانی دارند

شرکت های دانش بنیان برای تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان اهمیت فراوانی دارند