مطالب مرتبط:
هیچ انقلابی در دنیا اقتدار و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را ندارد
عزت ،اقتدار و عظمت ایران اسلامی  مدیون خون پاک شهدا ست+فیلم
عزت ، اقتدار و عظمت ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست + فیلم
مانور بزرگ اقتدار ایرانیان در45 سالگی انقلاب اسلامی ایران
موشک های جمهوری اسلامی برای دفاع از شرافت و اقتدار ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 12:452024-02-11سياسي

یک مسئول: اقتدار ایران در دنیا حرف اول را می زند


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بسیار مقتدر است ودر دنیا حرف اول را می زند، گفت: همه مسئولان در مسیر انقلاب برای رفع مشکلات کشور در تلاشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بسیار مقتدر است ودر دنیا حرف اول را می زند، گفت: همه مسئولان در مسیر انقلاب برای رفع مشکلات کشور در تلاشند.

حاجی بابایی، 22 بهمن در سخنرانی راهپیمایی گفت: امروز اقتداری در کشور بدست آوردیم که امنیت ما را رقم زده و این امنیت شرایطی ایجاد شده که آمریکا هر هزینه ای برای از بین بردن این امنیت پایدار پرداخت می کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه انقلاب کردیم تا اسلام محمدی را احیا کنیم، افزود: انقلاب شد تا قیام عاشورا غبارروبی شود تا به دنیا بگوییم دین پیامبر و اهل بیت را احیا می کنیم و در این راه از هیچ چیزی نمی ترسیم.

وی با بیان اینکه قدرت اول کشور حضور و مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: دشمن بدنبال ایجاد تفرقه و تبلیغ برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و در صدد تجاوز به منافع جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر کشور انتخابات پر شوری داشته باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش می یابد و مشکلات به سرعت از بین خواهد رفت.


برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - کمیسیون برنامه و بودجه - کمیسیون برنامه - برنامه و بودجه - انقلاب - ایران اسلامی - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: اقتدار ایران در دنیا حرف اول را می زند

یک مسئول: اقتدار ایران در دنیا حرف اول را می زند