مطالب مرتبط:
افزایش تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر
افزایش تاییدشدگان انتخابات مجلس در بوشهر به 150 نفر
افزایش تاییدشدگان انتخابات مجلس در بوشهر به 150 داوطلب
افزایش تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
افزایش تاییدشدگان انتخابات در بوشهر به 150 نفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 11:002024-02-05سياسي

افزایش آمار تایید صلاحیت های انتخابات مجلس در بوشهر


رییس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر از افزایش آمار تایید صلاحیت های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به 150 نفر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر از افزایش آمار تایید صلاحیت های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به 150 نفر خبر داد.

خلیل رضایی در نشست با خبرنگاران گفت: شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات با دقت و حساسیت نسبت به بررسی صلاحیت ها اقدام می کند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر با اشاره به تایید صلاحیت تعداد دیگری از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر، خاطر نشان کرد: فرآیند قانونی بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان ادامه داشته و پنج داوطلب دیگر نیز مورد تایید قرار گرفته و تاکنون 150 نفر داوطلب در استان تایید شده اند.

رضایی افزود: مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان تا 19 بهمن ماه ادامه داشته و احتمال افزایش تایید صلاحیت شده ها و تغییر در ترکیب فعلی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، رییس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر در مورد درصد تاییدشدگان ابراز داشت: از مجموع 264 نفر داوطلب که ثبت نام خود را نهایی کرده بودند، 12 نفر انصراف 11 نفر شکایت و اعتراض خود را ثبت نکرده اند که از تعداد 241 داوطلب واجد


برچسب ها: هیات نظارت بر انتخابات - نظارت بر انتخابات - انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - تایید صلاحیت - استان بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار تایید صلاحیت های انتخابات مجلس در بوشهر

افزایش آمار تایید صلاحیت های انتخابات مجلس در بوشهر