مطالب مرتبط:
استاندار زنجان: نرخ تسهیلات مسکن ملی در زنجان کاهش یافت
آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ملایر؛ دستاورد دولت در فجر انقلاب
متقاضیان مسکن ملی بردسکن در مراجعه به شهرداری تسریع کنند
آخرین خبر وزیر درباره نهضت مسکن ملی
آخرین خبر وزیر درباره نهضت مسکن ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-03اقتصادي

واگذاری تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان تا پایان سال به متقاضیان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با تامین به موقع امکانات زیربنایی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان که در فرآیند تحویل قرار دارند، - ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با تامین به موقع امکانات زیربنایی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان که در فرآیند تحویل قرار دارند، تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می شود.

اصغر اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی شرکت های خدمات رسان در تامین زیرساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زیر ساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد.

وی بر لزوم تقویت همکاری و تعامل شرکت های خدمات رسان در ایجاد و تامین زیرساخت سایر پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان تاکید کرد و گفت: تامین به موقع زیرساخت ها باعث می شود تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن هم در زمان تعیین شده، انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: تعدادی از پروژه های نهضت ملی در شهر زنجان در سفر دور دوم رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی با تامین زیرساخت ها تحویل متقاضیان شد.

این مسئول تاکید کرد: با تامین به موقع امکانات زیربنایی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن که در فرآیند تحویل قرار دارند تا پایان سال د


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - شرکت های خدمات رسان - استان زنجان - تامین
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان تا پایان سال به متقاضیان

واگذاری تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان تا پایان سال به متقاضیان