مطالب مرتبط:
توافق ایران و پاکستان برای تشکیل مکانیزم مشورتی و اعزام افسران رابط بین دو کشور
توافق مهم ایران و پاکستان برای تشکیل مکانیزم مشورتی و اعزام افسران رابط بین دو کشور | دعوت پاکستان از رییسی | ما اینجا هستیم تا با صدای بلند بگوییم...
تیم ملی موی تای به مسابقات جهانی 2024 تایلند اعزام می شود آفتاب نو | اخبار ورزشی
چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اهواز برگزار می شود
اعزام 8 هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 19:552024-01-29ورزشي

اعزام 40 طلبه قمی به جشنواره ورزشی طلاب کشور در اهواز


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: جشنواره ورزشی طلاب در کشور با همکاری مرکز امور طلاب حوزه های علمیه در حال برگزاری است که 40 نفر از طلاب منتخب جشنواره ورزشی استان قم برای شرکت در مسابقات کشوری به اهواز اعزام شدند.

- حجت الاسلام سید روح الله سیدحقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نسبت به سلامت جسمی و نشاط روحی و ورزش طلاب و نسل جوان تأکید ویژه دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با همکاری حوزه های علمیه به دنبال نشاط در مدارس و ترویج ورزش در میان طلاب است.

وی افزود: جشنواره ورزشی طلاب در قم با هدف ترویج نشاط میان روحانیون استان به مدت یک ماه از اواخر آذرماه آغاز و دی ماه  به پایان رسید، این جشنواره ورزشی در  10 رشته مختلف برگزار و طلاب به صورت تیمی  و فردی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سیدحقی با اشاره به حضور برگزیدگان جشنواره ورزشی طلاب استان در مسابقات کشوری تصریح کرد: جشنواره ورزشی طلاب در سطح کشور از 8 بهمن در اهواز آغاز و تا 12 بهمن ماه ادامه دارد که سال گذشته استان قم به رتبه دوم دست پیدا کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی طلاب در کشور با همکاری مرکز امور طلاب حوزه های علمیه در حا


برچسب ها: طلاب - طلاب و روحانیون - جشنواره - روحانیون - سازمان بسیج - ورزش - حوزه های علمیه
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 40 طلبه قمی به جشنواره ورزشی طلاب کشور در اهواز

اعزام 40 طلبه قمی به جشنواره ورزشی طلاب کشور در اهواز