مطالب مرتبط:
وزیر آموزش و پرورش: سال آینده 72 هزار معلم استخدام می شوند
استخدام 72 هزار معلم در سال آینده
سال آینده 72 هزار معلم استخدام خواهند شد
استخدام 72 هزار معلم در سال آینده
استخدام 72 هزار معلم در سال آینده + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-02اجتماعي

72 هزار معلم در سال آینده استخدام می شوند


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب و خدمات دولت سیزدهم دورترین و سخت گذرترین مناطق کشور معلم دارد، گفت: سال آینده 72 هزار معلم استخدام می شوند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رضا مراد صحرایی عصر پنجشنبه در نشست با دانش آموزان نخبه هرمزگان در بندرعباس افزود: با راه افتادن جریان مدرسه سازی در فاصله زمانی معین، مدارس نوسازی و تجهیز می شوند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش سازمان عظیمی است به طوری که 40 درصد کل نیروهای دولت در این نهاد آموزشی و پرورشی مشغول به خدمت هستند و این نشان از ظرفیت عظیم دستگاه تعلیم و تربیت است.

صحرایی تصریح کرد: معلمانی داریم که همراه با ایل نشینان کوچ می کنند، معلمانی داریم که در کلاس هایی که تنها یک یا 2 دانش آموز، تدریس می کنند، معلمانی داریم که در مناطقی مشغول به علم آموزی هستند که از حداقل امکانات نظیر آب و برق نیز محروم هستند و این موارد حاکی از عشق معلمان به دانش آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش از انقلاب از هر 2 نفر، تنها یک نفر سواد داشته است اما اکنون نرخ باسوادی در کشور به 98 درصد رسیده است و این مصداق عینی خدمات انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت و توسعه کشور است.

یک پنجم افتتاح مدارس در کشور به هرمزگان اختصاص یافته است مقام عالی وزارت با اشاره به اینکه نهضت مدرسه سازی در کشور جریان ی


برچسب ها: معلم - آموزش و پرورش - سال آینده - وزیر آموزش و پرورش - دانش آموزان نخبه - آموزش - پرورش
آخرین اخبار سرویس:

72 هزار معلم در سال آینده استخدام می شوند

72 هزار معلم در سال آینده استخدام می شوند