مطالب مرتبط:
مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در گیلان
اجرای طرح خانواده میزبان در بهزیستی خراسان شمالی
اجرای طرح نظارت بر خالص فروشی در قنادی های قم
اجرای 19 طرح تخصصی برای کاهش آسیب های اجتماعی در پایتخت/ کاهش آسیب ها بر اساس موقعیت م‍نطقه ای
مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 08:452024-02-19سياسي

اجرای طرح دایمی برای ساماندهی کودکان خیابانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی، در اختتامیه کارگاه هم اندیشی نظام حمایت از اطفال و نوجوانان با محوریت «کودکانِ در موقعیت خیابان؛ - وزیر دادگستری، بر اجرای یک طرح دایمی با قابلیت به روز رسانی برای ساماندهی کودکان در موقعیت خیابان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی، در اختتامیه کارگاه هم اندیشی نظام حمایت از اطفال و نوجوانان با محوریت کودکانِ در موقعیت خیابان؛ الگو و فرایند حمایت ، از تلاش و همت مرجع ملی حقوق کودک، دادستانی کل کشور، شهرداری تهران، سازمان بهزیستی، فراجا، یونیسف و سازمان های مردم نهاد حوزه حقوق کودک در برگزاری این همایش و همکاری و همدلی برای ساماندهی کودکان در موقعیت خیابان تشکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه کودکان همگی نیاز به حمایت و توجه دارند و این حمایت و توجه به طور ویژه از ناحیه خانواده ها اعمال می شود، اظهار داشت: بخشی از کودکان به دلیل شرایط اجتماعی و خانوادگی در موقعیتِ خیابان قرار دارند که مسلماً نیازمند توجه ویژه و حمایت خاص هستند، این همایش برای طراحی فرایند نحوه حمایت از این دسته از کودکان تدارک دیده شده است.

رییس مرجع ملی حقوق کودک با اشاره به اینکه لازم است آرا و نظرات مختلف کارشناسان و دست اندرکاران این حوزه با لحاظ حساسیت های خاص آن


برچسب ها: کودکان - کودک - خیابان - حمایت - ساماندهی - موقعیت - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دایمی برای ساماندهی کودکان خیابانی

اجرای طرح دایمی برای ساماندهی کودکان خیابانی