مطالب مرتبط:
تشریح برنامه های سفر وزیر جهاد به کهگیلویه و بویراحمد
پیوند دانش بنیان با کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد/ خودکفایی در ارقام گندم+ فیلم
افتتاح 8 طرح در حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر
مرکز پت اسکن آفتاب هدیه سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه با حضور وزیر کشور افتتاح شد
سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 21:302024-02-05سياسي

برنامه های سفر وزیر جهادکشاورزی به کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، صادق درفشی، مسئول روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: - مسئول روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سفر وزیر جهاد به استان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، صادق درفشی، مسئول روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر وزیر جهاد کشاورزی امشب به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

درفشی به برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اشاره کرد و گفت: در اولین برنامه وزیر جهاد کشاورزی به دیدار نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج می رود.

مسئول روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برنامه های سفر وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: وزیر به شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج خواهد رفت همچنین وزیر به گچساران خواهد رفت تا بازدیدی در شهرک گلخانه ای ماهور باشت داشته باشد و سپس در لیشتر کشتارگاه و شهرک گلخانه ای آنجا را نیز مورد بازدید قرار خواهد داد و سپس برای افتتاح سد کوه برد به کهگیلویه سفر خواهد کرد.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - وزیر جهاد کشاورزی - استان کهگیلویه و بویراحمد - بویراحمد - کهگیلویه - جهاد کشاورزی - استان
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سفر وزیر جهادکشاورزی به کهگیلویه و بویراحمد

برنامه های سفر وزیر جهادکشاورزی به کهگیلویه و بویراحمد