مطالب مرتبط:
طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد در کتابخانه های عمومی استان مرکزی
عضویت در کتابخانه ها رایگان شد
عضویت رایگان کتابخانه ها در دهه فجر
عضویت رایگان کتابخانه ها در دهه فجر
کتابخانه ها در دهه فجر رایگان عضو می پذیرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 11:552024-02-03سياسي

عضویت رایگان و بخشودگی جرائم در کتابخانه های عمومی همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عضویت در سراسر کتابخانه های عمومی استان تا 22 بهمن ماه رایگان و جرایم دیرکرد کتاب به شرط بازگشت بخشوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن اداره کل اظهار کرد: در راستای ترویج و تفهیم ابعاد انقلاب اسلامی و زدودن غبار تحلیل های نادرست و مغرضانه از رویدادها، ویژه برنامه های فرهنگی و ترویجی در کتابخانه های عمومی سراسر استان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و 14 برنامه فرهنگی در 118 کتابخانه عمومی سراسر استان پیش بینی شده که در حال اجرا است افزود: در شهرستان همدان 181 برنامه، شهرستان ملایر 180 برنامه، شهرستان نهاوند یکصد برنامه، شهرستان درگزین 40 برنامه، شهرستان کبودراهنگ 120 برنامه، شهرستان تویسرکان 90 برنامه، شهرستان رزن 57 برنامه، شهرستان اسدآباد 72 برنامه، شهرستان فامنین 67 برنامه و در کتابخانه مرکزی 17 برنامه تدارک دیده شده که در حال اجرا است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: برخی از شاخص ترین این برنامه ها عبارتند از عصرشعر فجرآفرینان پایتخت تاریخ وتمدن، گفتمان انقلاب اسلامی با عنوان (جشن ملی، مشارکت پرشور،آینده روشن)، غرف


برچسب ها: کتابخانه های عمومی - برنامه - کتابخانه - شهرستان - عمومی - همدان - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عضویت رایگان و بخشودگی جرائم در کتابخانه های عمومی همدان

عضویت رایگان و بخشودگی جرائم در کتابخانه های عمومی همدان