مطالب مرتبط:
اعتبار 20 میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت
فوری / کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی نکونام به خطیر!
کاهش 1200 تومانی قیمت دلار؛ سکه 1 میلیون و 400 هزار تومان ارزان شد/کشتی آرای: احتمال کاهش بیشتر قیمت ها وجود دارد
از نوحه خوانی برای دلار 7400 در دولت روحانی تا سکوت مقابل دلار 59 هزار تومانی دولت رییسی!
کلاهبرداری 400 میلیون تومانی با ترفند شارژ ارزان قیمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 16:052024-02-03اقتصادي

3 ابزار دولت برای مهار گوشت نیم میلیون تومانی


قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است، اما مسئولان وزارت جهاد کشاورزی می گویند با 3 ابزاری که به کار گرفته اند قیمت تا پایان سال و ابتدای ماه مبارک رمضان، - گروه اقتصادی خبرگزاری فارس: گوشت قرمز در قصابی ها کیلویی 600 هزار تومان، این را علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی می گوید و معتقد است گرانی گوشت عمدتا به دلیل گرانی دام زنده است.

اما قائم مقام وزیر جهاد کشا ورزی معتقد است که قیمت گوشت قرمز با افزایش تولید داخل و رشد واردات، تا پایان سال کاهش چشمگیری خواهد داشت و به کیلویی 400 هزار تومان می رسد.

به گفته علیرضا پیمان پاک، افزایش تولید دام در کشور کلید خورده و طبق آمار زایش و پروار بندی در چند ماه گذشته نسبت به سال 1401 حدود 25 درصد رشد داشته است، علاوه بر آن واردات تا پایان رمضان به صورت گسترده ادامه خواهد داشت.

  روزهای گذشته بود که وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد واردات گسترده گوشت گرم و منجمد از 8 کشور آغاز شده و بانک مرکزی هم ارز مورد نیاز را تامین کرده است.

به ادعای وزارت جهاد، این قیمت بالای گوشت قرمز مقطعی است و تا پایان سال فروکش می کند و از سال آینده قیمت بازار گوشت قرمز روند کاهشی خواهد داشت.

در حال حاضر گوشت گوسفندی تنظیم بازاری به صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم 310 و 390 هزار تومان، گوشت قرمز گوساله به صورت بسته بن


برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی - قیمت گوشت قرمز - گوشت قرمز - گوشت - رییس اتحادیه گوشت گوسفندی - افزایش تولید - جهاد کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

3 ابزار دولت برای مهار گوشت نیم میلیون تومانی

3 ابزار دولت برای مهار گوشت نیم میلیون تومانی