مطالب مرتبط:
تشریح وضعیت سه بسکتبالیست که بر اثر حادثه به کما رفتند
3 بسکتبالیست ایران بر اثر تصادف به کما رفتند
3 ملی پوش ایران بر اثر تصادف به کما رفتند
در پی یک حادثه رانندگی، سه ملی پوش بسکتبال به کما رفتند
تصادف شدید 3 بسکتبالیست در قزوین/ بازیکنان در کما هستند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 21:502024-02-11ورزشي

تشریح وضعیت 3 بسکتبالیست که بر اثر حادثه به کما رفتند


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و رییس فدراسیون پزشکی ورزشی آخرین وضعیت بسکتبالیست های نوجوان این استان را که دچار حادثه شدند، تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و رییس فدراسیون پزشکی ورزشی آخرین وضعیت بسکتبالیست های نوجوان این استان که دچار حادثه شدند، تشریح کردند.

عباس علایی مقدم در خصوص سانحه تصادف چهار بسکتبالیست نوجوان استان قزوین اشاره کرد و گفت: این بسکتبالیست ها از مسابقات لیگ نوجوانان که در قم برگزار می شد، به استان بر می گشتند.

در جاده قدیم خودروی این ورزشکاران خراب شد و آنها از ماشین پیاده شدند که متاسفانه از روبرو یک خودروی 206 که آتش گرفته بود، با آنها برخورد کرد و این چهار ورزشکار به شدت دچار حادثه شدند.

در همین حال دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت این چهار ورزشکار گفت: از بین این چهار ورزشکار، متاسفانه سه نفر از آنها در کما هستند و یک نفر دیگر نیز دچار شکستگی شده و در بخش بستری است و من با دستور وزیر ورزش و جوانان به ساوه می روم تا بتوانم اقدامات لازم را انجام دهم.

پایانپیام/


برچسب ها: رییس فدراسیون پزشکی ورزشی - فدراسیون پزشکی ورزشی - بسکتبالیست - فدراسیون پزشکی - رییس فدراسیون - ورزش - پزشکی ورزشی
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت 3 بسکتبالیست که بر اثر حادثه به کما رفتند

تشریح وضعیت 3 بسکتبالیست که بر اثر حادثه به کما رفتند