مطالب مرتبط:
امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه دیدار کرد
ببینید | اولین تصاویر از دیدار امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه
دیدار امیرعبداللهیان با هنیه
دیدار امیرعبداللهیان و اسماعیل هنیه
دیدار امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:092024-02-13بين الملل

امیرعبداللهیان با هنیه دیدار کرد


وزیر امور خارجه ایران که در دوحه حضور دارد بعدازظهر امروز با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در رأس هیأتی سیاسی و در سفری به منطقه و در سومین مقصد این سفر بعدازظهر دوشنبه 23 بهمن ماه وارد دوحه شد، بعدازظهر امروز (سه شنبه) با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و گفت وگو کرد.

  مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و علی صالح آبادی سفیر ایران در دوحه نیز در این دیدار حضور داشتند.

وی پیش از این هم با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و گفت وگو کرده بود.

حسین امیرعبداللهیان و اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، پنجشنبه شب 12 بهمن در تماسی تلفنی، آخرین تحولات مرتبط با تهاجم رژیم صهیونیستی علیه غزه را مورد بررسی قرار داده بودند.

این پنجمین سفر امیرعبداللهیان به دوحه در چهار ماه گذشته و بعد از عملیات طوفان الاقصی و حملات رژیم صهیونیستی به غزه است که همچنان ادامه دارد و بیش از 28 هزار شهید به همراه داشته است.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - امیرعبداللهیان - امور خارجه - حسین امیرعبداللهیان - اسماعیل هنیه - رییس دفتر سیاسی - رییس دفتر
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان با هنیه دیدار کرد

امیرعبداللهیان با هنیه دیدار کرد