مطالب مرتبط:
احتمال عادی سازی روابط میان عربستان سعودی و اسراییل همچنان وجود دارد
دیدار سفیر عربستان در تهران با خانم سفیر/عکس
پشت پرده رابطه مسعود رجوی با عربستان لو رفت! + جزییات
برگزاری «نمایشگاه جهانی دفاع» در عربستان
6 دلیل برای رزرو تور عربستان در زمستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:252024-02-05بين الملل

عربستان برای «لاکهید مارتین» قطعه می سازد


شرکت اسلحه سازی آمریکایی «لاکهید مارتین» با شرکت های عربستان توافق کرده تا برخی قطعات سامانه ضدموشکی «تاد» در عربستان تولید شوند.

- شرکت اسلحه سازی آمریکایی لاکهید مارتین با شرکت های عربستان توافق کرده تا برخی قطعات سامانه ضدموشکی تاد در عربستان تولید شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لاکهید مارتین امروز (دوشنبه) اعلام کرد با شرکت های تسلیحاتی عربستان سعودی به توافق رسیده تا برخی از قطعات سامانه ضدموشکی تاد توسط این شرکت ها تولید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های عربستان، شرکت صنایع نظامی عربستان سعودی (SAMI) در یک نمایشگاه دفاعی در ریاض 11 توافقنامه با لاکهید مارتین امضا کرده است.

این توافق تسلیحاتی در حالی اعلام شده که در پی جنگ غزه و اوج گرفتن درگیری ها در دریای سرخ، تنش های منطقه تشدید شده و بسیاری از شرکت های کشتی رانی ارسال محموله از طریق دریای سرخ را متوقف کرده اند.

بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی لاکهید مارتین، شرکای اصلی این معامله که قراردادهای فرعی را دریافت خواهند کرد شرکت پیشران خاورمیانه (MEPC) و شرکت بین المللی فولاد عربستان (AIC) هستند.

در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، ارتش یمن اعلام کرد تمامی کشتی هایی را که به نحوی به رژیم صهیونیستی مرتبط هستند، در دریای سرخ هدف قرار خواهد داد و این کار تا توقف جنایات رژیم اشغالگر علیه فلسط


برچسب ها: لاکهید مارتین - عربستان - شرکت ها - شرکت - عربستان سعودی - توافق - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

عربستان برای «لاکهید مارتین» قطعه می سازد

عربستان برای «لاکهید مارتین» قطعه می سازد