مطالب مرتبط:
سردرگمی یارانه بگیران با مکانیزم جدید پرداخت یارانه/ پرونده توهین دیجی کالا به کجا رسید؟/ VAR در بازی ایران و قطر دستکاری شد؟/ حواشی سریالی محمود احمدی نژاد؛ این قسمت تغییر چهره
جزییات علل تغییر در زمان واریز یارانه ها و نحوه دهک بندی در مجلس
تاریخ واریز یارانه ها تغییر کرد
تغییر زمان واریز یارانه ها / مجلس دست به کار شد
یارانه نقدی هم قربانی گرفت/ کلاهبرداری با ارسال پیامک یارانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 11:352024-02-13اقتصادي

تغییر زمان پرداخت یارانه های نقدی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: دهک های اول تا سوم 25 هرماه و دیگر مشمولین 30 هر ماه یارانه دریافت می کنند.

- محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار کرد: به گفته سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها، پرداخت یارانه ها از بهمن ماه امسال با هدف نظم بخشی بیشتر به صورت زمان بندی انجام می شود.

وی افزود: پیش ازاین پرداخت یارانه برای همه مشمولان در روز بیستم هر ماه انجام می شد؛ اما ازاین پس مستمری کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور در روز 20 هر ماه،  یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک های یک تا سه بیست و پنجم هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام و یارانه دارو و هزینه حمل ونقل و ذخیره سازی سوخت، از ابتدای ماه انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: طرح فجرانه با یارانه مضاعف 220 هزار تومان از 20 بهمن 1402 (25 و 30 بهمن) تا 20 اردیبهشت 1403 (25 و 30 اردیبهشت) اجرا می شود که افراد مشمول می توانند از طریق خرید کالابرگ الکترونیک از مزایای این طرح استفاده نمایند.

پایان پیام/ف


برچسب ها: یارانه - پرداخت یارانه - رفاه اجتماعی - استان یزد - یارانه ها - اجتماعی - یارانه نقدی
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان پرداخت یارانه های نقدی

تغییر زمان پرداخت یارانه های نقدی