مطالب مرتبط:
فردوس، پیش رو در نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی
امضای قرارداد تسهیلات 314 هزار واحد نهضت ملی مسکن
امضای قرارداد تسهیلات 314 هزار واحد نهضت ملی مسکن
قیمت نهضت ملی مسکن در سال 1403 مشخص شد
واحدهای ویلایی، مبنای ساخت در نهضت ملی مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 09:432024-02-12اقتصادي

فردوس، پیش رو در نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ فردوس یکی از شهرستان های پیش رو خراسان جنوبی در نهضت ملی مسکن به حساب می آید چرا که در همین دوسالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد 240 هکتار زمین به محدوده شهرهای فردوس اضافه و به هزار و 500 نفر هم زمین واگذار شده است.

نکته مهم این است که تاپایان سال 100 واحد نهضت ملی مسکن در این شهرستان به اتمام می رسد و در کنار آن 200 واحد در حال ساحت برای محرومان فردوس نیز پایان می یابد.

برای قرار گرفتن در چند و چون ماجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان فردوس با فرماندار و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان همکلام می شویم.

الحاق 240 هکتار زمین به شهرهای فردوس الحاق 240 هکتار زمین به شهرهای فردوس آن طور که مهدی روشن، فرماندار فردوس در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهارداشت:  طی همین 2 سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد 240 هکتار زمین به شهر و محدوده شهر فردوس اضافه شد و در محدوده شهر فردوس برای هزار و 500 نفر در طرح نهضت ملی مسکن قطعات زمین واگذار و عملیات اجرایی آن شروع شد که به این واسطه فردوس یکی از شهرستان های پیش رو در طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی به حساب می آید.

به گفته وی هم اکنون در شهرهای فردوس و اسلامیه 700 واحد در حال ساخت است که در برخی واحد متقاضیان ساکن شده اند و امید است تا پایان سال حدود 100 واحد نهضت م


برچسب ها: فردوس - شهرستان - خراسان جنوبی - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - دولت سیزدهم - زمین - مسکن
آخرین اخبار سرویس:

فردوس، پیش رو در نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی

فردوس، پیش رو در نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی