مطالب مرتبط:
سهم دستگاه های اجرایی از قیر رایگان در سال 1403 تعیین شد
تعیین سهم دستگاه های اجرایی از قیر رایگان در سال 1403
خبر خوش مجلس برای خانواده های دارای 4 فرزند و بیشتر زیر 20 سال/ اهدای زمین رایگان در سال 1403+فیلم
تصویب اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403/ منبع مالی هم مشخص شد
تصویب شد؛ متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-24سياسي

سهمیه های قیر رایگان در سال 1403 تصویب شد


در رابطه با سهمیه قیر رایگان، وزارتخانه های نفت و راه و شهرسازی و دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند حداقل هر سه ماه یک بار، گزارش عملکرد خود را به صورت مکتوب به کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران؛ با تصمیم نمایندگان مجلس، سهم دستگاه های اجرایی به شرح زیر می باشد: 1 .

وزارت راه و شهرسازی (برای آسفالت راه های فرعی و روستایی و عشایری و آسفالت شبکه راه های اصلی، فرعی، معابر محالت هدف بازآفرینی شهری و طرحهای مسکن مهر و طرحهای مسکن ملی) چهل و نه درصد (%49) 2.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (برای آسفالت معابر و بهسازی روستاها و اجرای طرح(پروژه)های مشارکتی با نهادهای محلی و دهیاری ها) بیست درصد (%20) 3.

وزارت آموزش و پرورش (سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور برای نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و همچنین پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) پنج درصد (%5) 4.

وزارت کشور از طریق سازمان ذی ربط (برای آسفالت معابر شهرها از طریق سازمان ذیربط)هفده درصد(%17) که پنجاه درصد (%50) از سهمیه وزارت کشور برای شهرهای زیر پنجاه هزار نفر جمعیت و پنجاه درصد)%50* مابقی برای شهرهای بالای پنجاه هزار نفر جمعیت استفاده میشود.


برچسب ها: وزارت آموزش و پرورش - دستگاه های اجرایی - آموزش و پرورش - راه و شهرسازی - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - وزارت آموزش - وزارت
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه های قیر رایگان در سال 1403 تصویب شد

سهمیه های قیر رایگان در سال 1403 تصویب شد