مطالب مرتبط:
رقابت 306 داوطلب انتخابات مجلس در گلستان؛ اسامی نهایی 2 اسفند اعلام می شود
انصراف 6 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در یزد
رقابت 57 نامزد برای هر کرسی مجلس در خراسان رضوی
وزیر کشور: 15 هزار نفر برای کسب کرسی نمایندگی مجلس رقابت می کنند
وزیر کشور: 15 هزار نفر برای کسب کرسی نمایندگی مجلس رقابت می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 20:462024-02-12ورزشي

رقابت 459 نفر برای کسب 12 کرسی مجلس با انصراف 4 داوطلب در مازندران


رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به انصراف 4 داوطلب مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون 459 نفر برای 12 کرسی مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه مازندران در رقابت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی امروز دوشنبه 23 بهمن ماه امسال در جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان مازندران،  با بیان اینکه از زمان ثبت نام تاکنون تغییراتی داشتیم و تعدادی انصراف هم داشتیم،گفت: تاکنون 459 نفر برای 12 کرسی مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه در رقابت هستند.

   وی با اشاره به اینکه از یک ماه گذشته تاکنون تمام سالن های در اختیار دستگاه های دولتی شناسایی شده اند،افزود: توسط هیأت تبلیغات تعرفه گذاری این سالن ها انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: مقرر شد سالن ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه های دولتی است، به عدالت در اختیار نامزدهای انتخاباتی در یک هفته تبلیغات انتخابات قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات مازندران افزود: نامزدهای انتخابات می توانند با مراجعه به دستگاه های دولتی و تعرفه اعلام شده، قرارداد منعقد نموده و از این سالن ها استفاده کنند.

عزیززاده گرجی ادامه داد: سالن های آمفی تئاترها و چند منظوره و سالن های ورزشی و هر مجموعه ای که مردم بتوانند در آن حضور پیدا


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - مازندران - شورای اسلامی - دستگاه های دولتی - حوزه انتخابیه - به گزارش خبرگزاری فارس - انصراف
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 459 نفر برای کسب 12 کرسی مجلس با انصراف 4 داوطلب در مازندران

رقابت 459 نفر برای کسب 12 کرسی مجلس با انصراف 4 داوطلب در مازندران