مطالب مرتبط:
تصاویر/ آیین تودیع و معارفه رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان هرمزگان
بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال
هزینه های بازسازی عتبات عالیات را مردم تأمین می کنند
حکم سرپرستی انجمن هلیارد توسط رییس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی اهدا شد
احداث هزار واحد مسکونی روستایی به سبک ایرانی اسلامی در مراوه تپه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 20:002024-01-22اجتماعي

بازسازی 84 باب از مساجد شهری و روستایی لرستان


معاون بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: عملیات عمرانی تعمیرات 84 باب از مساجد شهری و روستایی استان با موفقیت انجام شد.

- ایسنا/لرستان معاون بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: عملیات عمرانی تعمیرات 84 باب از مساجد شهری و روستایی استان با موفقیت انجام شد.

مسلم رضایی پور در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: عملیات عمرانی بازسازی 84 باب از مساجد شهری و روستایی استان که سال گذشته آغاز شده بود طی امسال با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا با جمع بندی و اتمام پروژه های تعمیرات تعریف شده در سال گذشته، جمعاً 108 مکان مذهبی شامل 84 باب از مساجد شهری و روستایی، 21 بقعه و مکان متبرکه و مذهبی و سه باب حسینیه، در قالب های امانی، با همکاری هیئت های امنای مساجد و قالب پیمانی، توسط شرکت های دارای صلاحیت فنی و گواهینامه پیمانکاری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بعد طی کردن تشریفات قانونی، با موفقیت اجرا و در سال 1402 به اتمام رسیدند که این پروژه ها، با اولویت مناطق محروم و دورافتاده روستایی و مناطق کمتر برخوردار شهری، مصوب و اجرا شدند.

رضایی تصریح کرد: پروژه عمرانی تعمیرات مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان، به صورت سالیانه توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده و همه ساله از محل اعتبارات استانی تعدادی از م


برچسب ها: شهری و روستایی - اداره کل اوقاف و امور خیریه - عملیات عمرانی - روستایی - اوقاف و امور خیریه - مساجد - اداره کل اوقاف
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 84 باب از مساجد شهری و روستایی لرستان

بازسازی 84 باب از مساجد شهری و روستایی لرستان