مطالب مرتبط:
اعتکاف 1664 نفر در مساجد زیرکوه
اعتکاف دانش آموزی در مسجد جامع یزد‎
بیست و سومین اعتکاف جوانان در شیراز
اعتکاف فرصتی برای زدودن غبارهای درون است
تصاویر/ حال و هوای اعتکاف دانش آموزان در مسجد ولیعصر(عج) سندرک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:052024-01-27سياسي

اعتکاف تفکری بیشتر در مراحل بندگی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعتکاف باعث می شود سرآغازی برای نشاط در عبادت برای ارتقاء عیار بندگی در این دوره ی سخت آخرالزمان که دین داری گاهی همراه با سختی ولی باارزش است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعتکاف باعث می شود سرآغازی برای نشاط در عبادت برای ارتقاء عیار بندگی در این دوره ی سخت آخرالزمان که دین داری گاهی همراه با سختی ولی باارزش است.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع معتکفین خواهر و برادر در مسجد جوادالائمه (ع) شهرک ابومنصور شهرستان قاین اعتکاف را برای ارتقاء و رشد عیار بندگی دانست و بیان کرد: خوش به حال کسانی که لیاقت داشتند و خداوند آن ها را به این مهمانی دعوت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، وی اعتکاف را سرآغاز برای ارتقاء و رشد عیار بندگی مؤمن دانست و بیان کرد: خوش به حال کسی که در مراسم اعتکاف دلش را صیقل می زند و تفکری بیشتر در مراحل بندگی خداوند می کند.

حجت الاسلام سالاری غفلت از این فرصت را از آسیب های احتمالی و عدم درک لذت کامل اعتکاف عنوان کرد و اظهار کرد: هر کار خوبی را شیطان به دنبال آسیب زدن به آن هست و گاهی ممکن است معتکف با بهره مندی حداقلی و چه بسا بدون بهره از این ظرف زمانی و


برچسب ها: مدیرکل تبلیغات اسلامی - خراسان جنوبی - تبلیغات اسلامی - خراسان - اعتکاف - تبلیغات - بندگی
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف تفکری بیشتر در مراحل بندگی است

اعتکاف تفکری بیشتر در مراحل بندگی است