مطالب مرتبط:
آموزشگاه خیرساز امیدآفرین با حضور وزیر دادگستری در شیراز افتتاح شد
میز خدمت با حضور وزیر دادگستری در شیراز برگزار می شود
وزیر دادگستری: دولت به دنبال کاهش فشارهای اقتصادی است
ادعای وزیر اسراییلی؛ کار بر روی تشکیل پرونده ای علیه ایران در دیوان بین المللی دادگستری به اتهام نسل کشی را آغاز خواهیم کرد
وزیر دادگستری: دولت در تلاش است فشار اقتصادی را کم کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 17:102024-02-02ورزشي

سفر وزیر دادگستری به فارس


همزمان با ایام الله دهه فجر، وزیر دادگستری به منظور حضور در چند مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و فرهنگی به استان فارس سفر کرد.

- ایسنا/فارس همزمان با ایام الله دهه فجر، وزیر دادگستری به منظور حضور در چند مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و فرهنگی به استان فارس سفر کرد.

امیرحسین رحیمی امروز، 13 بهمن ماه با استقبال محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رییس کل دادگستری فارس و سایر اعضای شورای تأمین استان وارد شیراز شد.

از جمله برنامه های وزیر دادگستری در سفر به استان فارس می توان به گفت وگو با مردم در قالب میز خدمت تخصصی در محل مصلی نماز جمعه شیراز، سخنرانی در نماز جمعه و حضور در افتتاحیه چند پروژه بزرگ عمرانی و فرهنگی اشاره کرد.

از جمله پروژه هایی که با حضور وزیر دادگستری افتتاح شده و یا خواهد شد می توان به افتتاح آموزشگاه خیرساز امید، افتتاح فاز سوم پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، سالن ورزشی بعثت و سایر پروژه های مناطق یک و شش شهرداری شیراز اشاره کرد.

وزیر دادگستری در مراسم افتتاحیه آموزشگاه خیرساز امید در شیراز، چنین اقداماتی را صدقه جاری و مورد نیاز مردم توصیف کرد و افزود: این مدرسه با این عظمت و زیبایی و استانداردهای لازم در یک منطقه محروم بنا شده است که دانش آموزان اینجا پرورش پیدا کنند، آ


برچسب ها: وزیر دادگستری - دادگستری - افتتاح - پروژه های عمرانی - استان فارس - فارس - پروژه
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر دادگستری به فارس

سفر وزیر دادگستری به فارس