مطالب مرتبط:
عملیات اجرایی 3 پروژه راهداری گناوه آغاز شد
وزیر صمت در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان: با تمام قوا از پروژه های فولاد هرمزگان حمایت می کنیم
عملیات اجرایی 30 پروژه شرکت برق دهه فجر در همدان آغاز می شود
آغاز عملیات اجرایی چهار طرح توسعه ای بزرگ شرکت فولاد هرمزگان
عملیات اجرایی مخزن 10 هزار متر مکعبی آب آشامیدنی رامسر آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 21:102024-02-03اقتصادي

عملیات اجرایی 3 پروژه شاخص راهداری گناوه آغاز شد+عکس


همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی سه پروژه شاخص راهداری شهرستان گناوه با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار گناوه و جمعی از اقشار مختلف مردم این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی سه طرح راهداری در شهرستان گناوه، اظهار داشت: پل بزرگ گشویی از خواسته های دیرینه مردم گناوه بوده که با مبلغ اولیه قرارداد 320 میلیارد تومان روی دره گپ احداث خواهد شد و نقش به سزایی در تسهیل تردد به این بندر خصوصا در زمان افزایش مسافران دارد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان احداث پل گشویی 24 ماهه خواهد بود، افزود: دهانه این پل 75 متری و بدون نصب پایه روی دره گپ با هدف تردد شناورها از زیر آن است.

اخترشناس از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت میدان بسیج تا پلیس راه گناوه خبر داد و گفت: این پروژه به طول 10 کیلومتر و اعتبار 23 میلیارد تومان، می تواند نقش به سزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده ای داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین احداث راه دسترسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به طول 800 متر و اعتبار 10 میلیارد تومان آغاز شد.


برچسب ها: راهداری - شهرستان گناوه - گناوه - عملیات - شهرستان - استان بوشهر - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 3 پروژه شاخص راهداری گناوه آغاز شد+عکس

عملیات اجرایی 3 پروژه شاخص راهداری گناوه آغاز شد+عکس