مطالب مرتبط:
 رفع بیش از 22 هزار مورد اتفاقات خط انتقال، شبکه و انشعاب آب در شیراز
شستشو و لایروبی 450 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر زنجان
لایروبی 450 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر زنجان
بیش از 17 کیلومتر شبکه برق در شهرستان حمیدیه توسعه یافت
اصلاح نظام قانونگذاری در توسعه و پیشرفت کشور مهم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 10:202024-01-22اقتصادي

12 کیلومتر شبکه و انتقال روستاهای قم اصلاح شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اصلاح 12 کیلومتر خط انتقال و شبکه روستاهای استان قم به منظور جلوگیری از هدررفت و پایداری آب در شبکه خبر داد.

- حسن بختیاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور کاهش هدر رفت و پایداری آب در روستاهای استان، از اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع روستای صرم به طول سه کیلومتر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح طی هشت ماه و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، وی اصلاح شبکه و انشعابات روستای قاضی بالا را مورد توجه قرار داد و گفت: این طرح نیز به طول حدود 2 کیلومتر طی سه ماه و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به اصلاح خط انتقال آب مجتمع قمرود، عنوان کرد: خط انتقال این مجتمع به طول بیش از 2 هزار و 800 متر طی پنج ماه و با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال اصلاح شده است.

وی اصلاح خط انتقال روستای قشلاق البرز و قسمتی از خط انتقال دولت اباد آقا را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از هدر رفت و پایداری آب در روستاهای استان برشمرد و یادآور شد: این پروژه نیز به طول هزار و 500 متر طی چهار ماه و با اعتباری حدود 15 میلیارد ریال به انجام رسیده است.


برچسب ها: شرکت آب و فاضلاب استان قم - آب و فاضلاب استان قم - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - خط انتقال - استان قم - آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

12 کیلومتر شبکه و انتقال روستاهای قم اصلاح شد

12 کیلومتر شبکه و انتقال روستاهای قم اصلاح شد