مطالب مرتبط:
آمار معتکفین در کهگیلویه و بویراحمد 100 درصد افزایش یافت
نگاهی آماری به 11 دوره گذشته انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
فیلم | کار سخت این روزهای راهداران کهگیلویه و بویراحمد
میزان بارش های 24 ساعت گذشته کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
خدمات رسانی در شاخص ترین تفرجگاه کهگیلویه و بویراحمد با اخلال مواجه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 16:002024-01-27حوادث

60 درصد تصادفات فوتی کهگیلویه و بویراحمد در این 10 نقطه حادثه خیز!


رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از کاهش تصادفات فوتی در استان خبر داد و گفت: تصادفات جرحی و تصادفات منجر به خسارت افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ حسین دانایار در نشست شورای راهبری تصادفات با اشاره به اینکه کل راه های پلیس راه استان 6 هزار و 35 کیلومتر است، گفت: در 10 ماهه امسال 175 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 179 نفر بود کاهش 2 درصدی را نشان می دهد، اما تصادفات جرحی و تصادفات منجر به خسارت افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه اکثر تصادفات مربوط به پروژه هایی است که نیمه کاره رها شده گفت: 58 نفر از فوتی ها مربوط به جاده یاسوج_ اصفهان است که 24 درصد حوادث رانندگی را تشکیل می دهد.

این مسوول بیان کرد: بالغ بر 60 درصد تصادفات منجر به فوت طی سه سال گذشته در 10 نقطه حادثه خیز اصفهان( پل بزرگ تنگ سریز)، کمربندی یاسوج، محور یاسوج_ اصفهان، محور بابامیدان(پیچ تنگ کناره)، محور بابامیدان(تونل گل زردی)، محور بابامیدان( محدوده پل تنگاری تا دو راهی سپیدار، پیچ چشمه پلنگی)، محور اصفهان( ابتدای تقاطع کریک)، محور اصفهان( زیرگذر و رو گذر گندی خوری)، دهدشت( محور طولیان و محدوده روستای سمغان)،  و کمربندی گچساران بوده که رفع نقاط حادثه خیز مورد تاکید است.


برچسب ها: تصادفات - کهگیلویه و بویراحمد - نقطه حادثه خیز - حوادث رانندگی - به گزارش خبرگزاری فارس - تصادفات منجر به فوت - حادثه خیز
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد تصادفات فوتی کهگیلویه و بویراحمد در این 10 نقطه حادثه خیز!

60 درصد تصادفات فوتی کهگیلویه و بویراحمد در این 10 نقطه حادثه خیز!