مطالب مرتبط:
امضای تفاهم نامه با بزرگترین شرکت چینی در زمینه هوشمندسازی معادن/اجرای پایلوت هوشمندسازی در یکی از معادن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
اجرای 220 برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی یزد در دهه فجر
برگزاری دومین رویداد هفته علم ایران و عراق تا سه ما آینده در کربلا
رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران مطرح کرد: همدلی، رمز موفقیت فولاد هرمزگان در اجرای پروژه ها
رویداد ایران من با حضور دانشگاهیان سراسر کشور در یزد آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 17:552024-02-05سياسي

اجرای رویداد فرهنگی هنری «ایران قوی» در بام ایران


معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) از برگزاری رویداد فرهنگی «ایران قوی» به مناسبت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا سلیمانی از برگزاری رویداد فرهنگی ایران قوی به مناسبت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این برنامه از 10 بهمن ماه آغاز شده و تا 10 اسفندماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: این رویداد در قالب 10 عنوان اقدام اساسی در سراسر کشور اجرا می شود و چهارمحال و بختیاری یکی از استان های فعال در این برنامه است.

وی با اشاره به عناوین فعالیت های رویداد ایران قوی، عنوان کرد: گذرگاه انقلاب، یکی از عناوین این رویداد فرهنگی است، که برپایی ایستگاه های فرهنگی هنری در یکی از خیابان ها یا معابر اصلی شهرستان، غرفه کودک، سیر نمایشگاهی، مسابقات فرهنگی هنری، تئاتر و سرود از جمله برنامه های ذیل این اقدام است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: سلام به آینده از عناوین دیگر این رویداد فرهنگی است که این اقدام شامل راه اندازی کاروان شادی، راننده ایستگاه سیار، جشن مبعث، پخش نماهنگ، اجرای سرود، اجرای بازی و سرگرمی و پخش نماهنگ است.

وی با اشاره به عنوان فعالیت محله نشاط، اظهار کرد:این عنوان مربوط به برگزاری جشن ها در میدان ها تفرجگاه ها و اماکن پرتردد در مناس


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - رویداد فرهنگی - فرهنگی - رویداد - ایران قوی - ایران - چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رویداد فرهنگی هنری «ایران قوی» در بام ایران

اجرای رویداد فرهنگی هنری «ایران قوی» در بام ایران