مطالب مرتبط:
«جشن انقلاب» در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می شود
جشن «دختران انقلاب» به‎ مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی
جشن های انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد با طعم بازی های بومی و محلی
جشن های انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد با چاشنی بازی های بومی و محلی
حمله روزنامه جاوه به پرویز شیخ طادی پس از اظهارات اخیرش: رزومه ضعیف و سوال برانگیزی دارد/ فیلمی که درباره فلسطین ساخته هم ضعیف و فراموش شدنی است/ بزرگداشت او در جشنواره فجر عجیب است/ یکی ابراهیم حاتمی کیا؟ یکی همچنین ممکن است این شیخ طادی باشد که در جشن پیروزی انقلاب از کراوات و حجاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 14:452024-02-03سياسي

«جشن انقلاب» در فرهنگسرا های پایتخت برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «جشن انقلاب» با راهبری و اجرای نوجوانان، با شعار «جشنی برای ایرانِ مقتدر و مستقل» از 12 تا 21 بهمن ماه، - سلسله جشن های چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جشن انقلاب از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرا های شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه جشن انقلاب با راهبری و اجرای نوجوانان، با شعار جشنی برای ایرانِ مقتدر و مستقل از 12 تا 21 بهمن ماه، در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می شود.

در این برنامه که با هدف تقویت هویت ملی نوجوانان، ایجاد پیوند دو سویه نسل نوجوان امروز با نسل نوجوان دوران انقلاب اسلامی، تربیت کنشگران فرهنگی نوجوان و تشکیل پاتوق نوجوانان فعال فرهنگی در فرهنگسراها برگزار می شود، نوجوانان با طراحی و ایده پردازی و با توجه به ظرفیت های هر منطقه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

خاطره گویی، خوانش کتاب های مرتبط با تاریخ انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس یا روزنامه هایی از وقایع و رویدادهای ایام پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه با موضوع دهه فجر، فضاسازی محیطی، نورافشانی و.

از جمله برنامه های جانبی این ویژه برنامه است.


برچسب ها: نوجوان - نوجوانان - جشن انقلاب - برگزار - انقلاب - فرهنگسرا - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

«جشن انقلاب» در فرهنگسرا های پایتخت برگزار می شود

«جشن انقلاب» در فرهنگسرا های پایتخت برگزار می شود