مطالب مرتبط:
نامزدهای انتخاباتی در انجام تبلیغات پایبند قانون باشند
هدف از تشکیل ستاد عملیات فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارتقاء میزان اثربخشی عملیات های فرهنگی- اجتماعی است
هدف از تشکیل ستاد عملیات فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از همه توانمندی ها برای ارتقای اثربخشی عملیات فرهنگی- اجتماعی است.
معاون دادستان اردبیل: با هرگونه تبلیغات انتخاباتی کارکنان دولتی برخورد قضایی می شود
ویدئو| تبلیغات انتخاباتی یک نامزد انتخابات خبرگان در فضای مجازی خبر ساز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-16سياسي

شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی دو امر مهم در تبلیغات انتخاباتی است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی همراه با تقوا و حفظ وحدت و ارزش های دینی باید در تبلیغات نامزدهای مجلس شورای مدنظر قرار بگیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی همراه با تقوا و حفظ وحدت و ارزش های دینی باید در تبلیغات نامزدهای مجلس شورای مدنظر قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز، 27 بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با توجه به احادیث، یکی از ویژگی اهالی بهشت را ترک نشدن نماز جمعه آن ها دانست و اظهار کرد: روز جوان نزدیک است و جوانان باید با الگوگیری از حضرت علی اکبر علیه السلام، قدم در راه تقوای الهی قرار دهند.

وی همچنین عبادت از روی یقین و کیفیت بخشی به عبادات با الگو گرفتن از حضرت علی بن ابی طالب را از ویژگی های راستین مسلمانان دانست و افزود: با توجه به احادیث سه ویژگی جامعه متمدن که باید توجه ویژه به آن شود، شبکه سازی در کنار عمق بخشی و وحدت آفرینی در جامعه است.

نکونام پر محتوا کردن جامعه با فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی را از راه های تحقق عمق بخشی در جامعه دانست و تصریح کرد: جامعه با فرهنگ جامعه ای است که دستورهای علوی در آن زنده باشد و جامعه ما با جدیت و فعال در این امور، هر کدام از مردم


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - سلامت اجتماعی - نماینده ولی فقیه - چهارمحال - ارزش های دینی - بختیاری - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی دو امر مهم در تبلیغات انتخاباتی است

شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی دو امر مهم در تبلیغات انتخاباتی است