مطالب مرتبط:
تلفات سنگین صهیونیست ها در «خان یونس»
عقب نشینی فوری تیپ پنجم ارتش اسراییل از غزه/ تلفات سنگین ارتش اسراییل در غزه و افزایش شمار کشته ها به 560 نفر/افزایش تعداد شهدای غزه به 27 هزار نفر
عقب نشینی فوری تیپ پنجم ارتش اسراییل از غزه/ تلفات سنگین ارتش اسراییل در غزه و افزایش شمار کشته ها به 560 تن / افزایش شمار شهدای غزه به 27 هزار تن
ضربه کاری مقاومت به نظامیان اسراییلی در خان یونس
درگیری مسلحانه شدید در کرانه باختری/ عقب نشینی نظامیان صهیونیست بعد از دریافت ضربات سنگین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 17:252024-01-31بين الملل

تلفات سنگین صهیونیست ها در «خان یونس»


گروه های مقاومت فلسطین اعلام کردند که در ساعات گذشته نظامیان صهیونیست و تجهیزات نظامی آن ها را در شهر «خان یونس» در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مشرق، گردان های شهدا الاقصی اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست را در محور غربی خان یونس به هلاکت رسانده است.

گردان های سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که عملیات همزمان خمپاره ای وراکتی با راکت های بدر1 و107 علیه تجمع نظامیان صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن ها در شرق و جنوب و غرب خان یونس انجام دادیم.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم اعلام کرد که با راکت الیاسین 105 ، تانک صهیونیستی مرکاوا را در غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه شکار کرده است.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تیپ پنجم ذخیره از نوار غزه خارج شده و تپپ چتربازان646 در خان یونس باقی خواهد ماند.

ارتش صهیونیستی همچنین اذعان کرد که طرح غرق کردن تونل های غزه با آب دریا به دلیل وجود دیوارهایی در مسیر آب با شکست مواجه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نیز از کشته شدن3 نظامی صهیونیست و زخمی شدن 5 نفر دیگر خبر داد و بدین ترتیب شمار تلفات نظامیان صهیونیست که به طور رسمی اعلام شده، به 560 نفر رسید.


برچسب ها: صهیونیست - خان یونس - نظامی - نظامیان صهیونیست - صهیونیستی - اعلام - تجهیزات نظامی
آخرین اخبار سرویس:

تلفات سنگین صهیونیست ها در «خان یونس»

تلفات سنگین صهیونیست ها در «خان یونس»