مطالب مرتبط:
لیست 30 نفره شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس آخر هفته اعلام می شود
زمان اعلام لیست 30 نفره شورای ائتلاف مشخص شد
زمان اعلام لیست 30 نفره شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس
زمان اعلام لیست 30 نفره شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس
از راه اندازی کانال انتخابات در بستر روبیکا تا لیست های 30 نفره شورای ائتلاف و علی مطهری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-18سياسي

موسوی: لیست 30 نفره ائتلاف «امنا» فردا نهایی می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید نظام الدین موسوی» دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیرو های انقلاب (امنا) اظهار کرد: ائتلاف «امنا» که بر اساس 50 شاخص تعیین شده کار بررسی نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار دارد.

- دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیرو های انقلاب (امنا) از نهایی شدن لیست 30 نفره این ائتلاف در تهران تا پایان فردا خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  سید نظام الدین موسوی دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیرو های انقلاب (امنا) اظهار کرد: ائتلاف امنا که بر اساس 50 شاخص تعیین شده کار بررسی نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار دارد.

وی افزود: برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر 5 ضلع ائتلاف امنا بر اساس این 50 شاخص، مصاحبه ها و ارزیابی های خود را انجام داده و هر کدام از اضلاع 40 نفر را تا امروز به ائتلاف معرفی کرده اند.

موسوی گفت: با معرفی 40 نامزد از سوی هر یک از اضلاع به ائتلاف، جمع نامزد های معرفی شده به 200 نفر رسیده است که از بین این 200 نفر، طبق بررسی هایی که صورت می گیرد، تعداد نامزد ها به 60 نفر تقلیل خواهد یافت.

وی تاکید کرد: با ارزیابی های تخصصی که فردا و پس فردا صورت خواهد گرفت، لیست 30 نفره ائتلاف امنا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - ائتلاف - سید نظام الدین موسوی - ائتلاف مردمی - مجلس شورای اسلامی - شورای مرکزی - نظام الدین موسوی
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: لیست 30 نفره ائتلاف «امنا» فردا نهایی می شود

موسوی: لیست 30 نفره ائتلاف «امنا» فردا نهایی می شود