مطالب مرتبط:
محموله 100 میلیاردی کالای قاچاق در خرم آباد کشف و ضبط شد
کشف محموله 100 میلیاردی کالای قاچاق در لرستان
نزدیک به 19 هزار میلیارد ریال پرونده قاچاق در آذربایجان غربی تشکیل شد
مرزبانان خراسان رضوی بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
7 میلیارد تومان لوازم آرایشی قاچاق در جنوب تهران کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 16:252024-02-13اقتصادي

کشف 120 هزارمیلیارد ریال کالای قاچاق در کشور


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف 120 هزار میلیارد ریالی کالای قاچاق در دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، - رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف 120 هزار میلیارد ریالی کالای قاچاق در دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی، ممنوعه، دام زنده و .

در سراسر کشور برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در دی ماه امسال طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی، کالای ممنوعه، دام زنده و .

در سراسر کشور اجرا شده است، گفت: این طرح ها در چهار فرآیند ورود و خروج، حمل و نقل، انبار و توزیع به مرحله اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش مالی پرونده های کشف شده در دی ماه بیش از 12 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد رشد 72 درصدی ارزش مالی پرونده های تشکیل شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم که این موضوع موید تمرکز پلیس امنیت اقتصادی بر روی جرایم سازمان یافته و باندی است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد تا سوداگران اقتصادی برای کسب سودهای باد آورده امنیت اقتصادی کشور و به دنبال آن معیشت


برچسب ها: مبارزه با قاچاق کالا - قاچاق کالا و ارز - رییس پلیس امنیت اقتصادی - مبارزه با قاچاق - کالا - پلیس امنیت اقتصادی - کالای قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

کشف 120 هزارمیلیارد ریال کالای قاچاق در کشور

کشف 120 هزارمیلیارد ریال کالای قاچاق در کشور