مطالب مرتبط:
بهادری، عضو پژوهشکده شورای نگهبان: از سال 96 به بعد اعتقاد به جمهوری اسلامی جزء شرایط انتخاب شوندگان نیست / در انتخابات های گذشته در فرم ثبت نام، نوشته بود «اعتقاد و التزام به جمهوری اسلامی»؛ مرحوم ابراهیم یزدی روی «اعتقاد» خط می زد؛ یعنی من التزام دارم ولی اعتقاد ندارم
به رغم توطئه ها دشمنان، پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز تحولات جهانی خودنمایی می کند
به رغم توطئه های دشمنان، پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز تحولات جهانی خودنمایی می کند
وزیر خارجه: جمهوری اسلامی ایران جز خیر برای لبنان چیز دیگری نمی خواهد
در دیدار با همتای لبنانی وزیر خارجه: جمهوری اسلامی ایران جز خیر برای لبنان چیز دیگری نمی خواهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 13:282024-02-11سياسي

حسینی صدر: هر رای در انتخابات تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال بختیاری گفت: دشمن می خواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر هم بیایند ضعیف شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال بختیاری در مراسم سخنرانی 22 بهمن در گچساران اظهار کرد: الهام بخشی از نظام جمهوری اسلامی در دنیا رسم شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی کشورهایی را که تحت سیطره زورگویان بوده را آزاد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال بختیاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای مولفه های بسیار مهم و بی بدیلی است و هر روز توپنده تر و بالنده تر در دنیا دیده می شود.

حسینی صدر عنوان کرد: یکی از صدورهای انقلاب اسلامی مسئله غزه است، گفتمان مقاومت را در همان ابتدا در زمان پیامبر و هم اکنون نیز در انقلاب امام می توان دید، امروز مبارزه و مقاومت در سرزمین های اشغالی برقرار شده است.

وی گفت: اینها از برکات نظام جمهوری اسلامی است، رهبر فرمودند عملیات جنبش حماس رژیم صهیونیستی را ضربه فنی کرده است، طوفان الاقصی اسراییل را با خاک یکسان کرده و میزان خسارت طوفان الاقصی برای اسراییل مانند ضرر زدن برج های دوقلو برای آمریکا بوده است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در سپاه - چهارمحال بختیاری - نماینده ولی فقیه - انقلاب اسلامی - اسلامی - حسینی صدر - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

حسینی صدر: هر رای در انتخابات تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است

حسینی صدر: هر رای در انتخابات تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است