مطالب مرتبط:
بازگشت 500 واحد تولیدی غیرفعال به چرخه تولید در آذربایجان شرقی
مردم آذربایجان شرقی 2 هزار و 500 گزارش تخلف به دادگستری دادند
46 واحد صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی به چرخه تولید بازگشت
بازگشت 41 واحد صنعتی در بوشهر به چرخه تولید
کارهای آذربایجان شرقی نباید دقیقه ای متوقف شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 17:062024-01-23سياسي

بازگشت 500 واحد غیرفعال به چرخه تولید در آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی، معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی در تالار جمهوری اسلامی اظهار کرد: دولت سیزدهم با روش آغاز احیای امید به آینده و  با رویکرد جهادی و انقلابی شروع به کار کردند و ما نیز در استان در این دو سال  اخیر با هدایت و توصیه های رهبری و رویکرد راهگشای ریاست جمهوری که آکنده از تلاش و سیاست های دولت های مردمی و جبران عقب ماندگی در حوزه اقتصادی و فرهنگی بود اقدام کردیم.

  وی با بیان اینکه نهادهای مستقر در استان نیز همپای دولت مردان بودند و گام های ارزشمندی برای سطح رفاه و امنیت مردم برداشتند، گفت: مدیریت ارشد استان ضمن شناسایی واحدهای تعطیل شده و راکد و پروژه های نیمه تمام همه تلاش خود را برای احیای آنها کرد.

محمدی افزود: در این مدت دو سفر پرخیر و برکت ریاست جمهور به استان را شاهد بودیم  که این سفرها آثار پربرکت خود را نشان داده است و  بخش مهمی از پروژه های استان به بهره برداری رسیده است چراکه اولویت اصلی اتمام پروژه های نیمه تمام و تاثیرگذار بود.

  وی گفت: بخش مهمی از فعالیت های استان، تکمیل زنجیره های صنعتی و تولیدی در راستای زنجیره ارزش افزوده و جذب سرمایه گذاری و توسعه بخش معدن و دانش بنیان بود که همگی انجام گرفته است.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - استان - آذربایجان - استانداری آذربایجان شرقی - استاندار آذربایجان شرقی - به گزارش خبرگزاری فارس - معاون سیاسی استانداری
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 500 واحد غیرفعال به چرخه تولید در آذربایجان شرقی

بازگشت 500 واحد غیرفعال به چرخه تولید در آذربایجان شرقی