مطالب مرتبط:
برف راه 800 روستا را مسدود کرد
برف راه 800 روستای آذربایجان شرقی را بست
فعالیت ادارات شهرستان های شمال استان ایلام با تاخیر آغاز می شود
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام عباسعلی کوچکی
تأخیر در فعالیت برخی ادارات و مدارس استان ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 15:152024-01-28سياسي

مردمی سازی راه برون رفت از انفعال و ساختارسازی / فعالیت 800 هیأت مذهبی در استان سمنان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از مردمی سازی به عنوان راه برون رفت حاکمیت از انفعال و ساختارسازی برای نظام نام برد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد نوین خود، - ایسنا/سمنان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از مردمی سازی به عنوان راه برون رفت حاکمیت از انفعال و ساختارسازی برای نظام نام برد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد نوین خود، برنامه ها را با رویکرد 100 درصدی به ظرفیت های مردمی دنبال کرده است و به تسهیل گری در این بخش می پردازد.

حجت الاسلام عباس عبداللهی در سلسله نشست های خبری مشارکت قوی، ایران قوی در دفتر ایسنای سمنان، اظهار کرد: وظیفه این سازمان پدافند هوشمند تبلیغاتی و دفاع از پایگاه دین در برابر تهاجم فرهنگی و دسیسه های نظام سلطه است.

وی با اشاره به تجربه بیش از 40 ساله این سازمان، ادامه داد: بی شک سازمان در این چهار دهه، نقاط ضعف و قوت بسیاری داشته، اما رویکرد نوین این سازمان بعد از بیانیه گام دوم رهبری معظم انقلاب، یک نقطه عطف در فعالیت های آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از توجه به جوان گرایی در مدیریت کشور به عنوان روح حاکم بر بیانیه گام دوم یاد کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در همین راستا، جوان گرایی را در مجموعه خود محقق کرد.


برچسب ها: تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات اسلامی - مدیرکل تبلیغات اسلامی - تبلیغات - استان سمنان - سازمان - سازمان تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی راه برون رفت از انفعال و ساختارسازی / فعالیت 800 هیأت مذهبی در استان سمنان

مردمی سازی راه برون رفت از انفعال و ساختارسازی / فعالیت 800 هیأت مذهبی در استان سمنان