مطالب مرتبط:
حسینی بوشهری: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار ایران اسلامی می افزاید
حضور در انتخابات تکمیل گر شکست راهبردهای آمریکا علیه ایران اسلامی است
انتخابات زمینه ساز اقتدار ایران و پیشرفت اقتصادی و علمی است
انتخابات مظهر قدرت و قوت ایران اسلامی است
روایت خواهر دکتر حسین فاطمی از اعدامش / گابریل گارسیا مارکز چگونه روزنامه نگاری بود؟ / مردی که با بالن به آلمان غربی فرار کرد / انقلاب اسلامی ایران به روایت شبکه تلویزیونی تیمز / هشدار امام خمینی درباره عدم پشتیبانی ملت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 09:102024-02-17سياسي

انتخابات، صحنه پاسداری ملت از اقتدار ایران اسلامی


مردم با حضور هرچه گسترده تر در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام خواهند کشاند و با حضور مؤمنانه، پرشور و آگاهانه خود پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح، - موجبات استمرار مسیر پیشرفت کشور و تقویت نظام مردم سالار دینی را به عنوان الگویی موفق در جهان فراهم خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو یادداشت اختصاصی اشکان ممبینی، کارشناس مسائل سیاسی در پایگاه راهبرد معاصر است که در ادامه می توانید بخوانید: در شرایط کنونی که جهان به واسطه زورگویی و سیاست های مداخله جویانه آمریکا و رژیم صهیونیستی شاهد بحران ها و چالش های خاص در منطقه و عرصه بین المللی است، بی تردید راه به چالش کشیدن و دفع توطئه دشمنان اتحاد، همبستگی و نماد بارز آن نیز مشارکت پرشور در انتخابات است.

گرچه مشکلات معیشتی و کاستی ها بیشتر ریشه در تعلل و کم کاری مدیران غربگرا دارد، اما امروز مدیران متعهد و دلسوز با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی کمر به خدمت به مردم و پیشرفت کشور بسته اند غرب و دشمنان ایران اسلامی با تمام توان و ابزارهای مختلف درصدد ایجاد تفرقه و آشوب در کشورمان و منطقه هستند.

در این میان، انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحقق مردم سالاری دینی است تا مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورش


برچسب ها: انتخاب - انتخابات - ایران اسلامی - اقتدار ایران - کارشناس مسائل سیاسی - رژیم صهیونیستی - مشکلات معیشتی
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، صحنه پاسداری ملت از اقتدار ایران اسلامی

انتخابات، صحنه پاسداری ملت از اقتدار ایران اسلامی