مطالب مرتبط:
لمس عشق و آگاهی در یک ماهنامه/ دغدغه های روشندلان در نمایشگاه رسانه ها
تشریح اقدامات برای برگزاری نمایش بزرگ آستان عشق در کنگره ملی شهدای خوزستان
عشق نجیب بهاره افشاری با یک متن احساسی
مادر نفیسه روشن در یک قاب پر از عشق
تب عشق هم نتوانست بازار گل فروشی در ولنتاین را داغ کند؛ سرجمع 10 شاخه گل فروختیم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 23:452024-02-18حوادث

فرجام عشق های هوس آلود!


هر بارسرگذشت دخترانی را مطالعه می کردم که در دام عشق های خیابانی گرفتار شده اند و سرنوشتشان به تاریکی رقم خورده است، همواره خودم را توجیه می کردم که آن ها درگیر عشقی پاک نبوده اند و به همین خاطر هم بازیچه هوس دیگران شده اند چرا که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات دختر نوجوانی است که در پی عشقی هوس آلود، آینده خود را به تباهی کشانده بود.

این دختر که به طور اتفاقی از چنگ مرگ گریخت، درباره این ماجرای تاسف بار به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت:حدود یک سال قبل بود که با الیاس آشنا شدم و خیلی زود به او دل باختم.

الیاس هم خود را چنان عاشق و شیفته من نشان می داد که تصور می کردم پس از ازدواج با او ،عاشق ترین دختر روی زمین خواهم بود و درکنار او خوشبختی را برای دیگران معنا می کنم؛ ولی نمی دانستم که این جملات زیبا و دوست داشتن های ظاهری فقط برای کشاندن من به دیدارهای خیابانی و خلوتگاه های هوس است.

هنوز مدتی از این دیدارهای گناه آلود نگذشته بود که الیاس خیلی راحت مرا رها کرد و همان گونه که با من آشنا شده بود به سراغ دختری دیگر رفت و مرا با رویاهایم تنها گذاشت؛ با وجود این، بازهم نمی توانستم معنای نصیحت مادرم را درک کنم که می گفت: وقتی پسری با تو در خیابان یا فضای مجازی ارتباط برقرار می کند،خیلی راحت با همین ترفند به


برچسب ها: دختر - خیابانی - مددکار اجتماعی - الیاس - دوست داشتن - جملات زیبا - عاشق
آخرین اخبار سرویس:

فرجام عشق های هوس آلود!

فرجام عشق های هوس آلود!