مطالب مرتبط:
تصویب درس جدیدی به نام «ایران شناسی» در مدارس
تصویب درس جدیدی به نام «ایران شناسی» در مدارس
تصاویر/ احیای یکی از قدیمی ترین مدارس تاریخی ایران در سبزوار
درس بزرگ این استقلالی به فوتبال ایران
احیای یکی از قدیمی ترین مدارس تاریخی ایران در سبزوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 21:202024-01-21سياسي

تصویب درس جدیدی به نام «ایران شناسی» در مدارس


رییس بنیاد ایران شناسی با تاکید بر اینکه مکلف به احیای هویت ملی هستیم گفت: با حضور رییس جمهور در جلسه هیات امنا این بنیاد، تصویب شد تا درس ایران شناسی در مدارس تدریس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد حسین رجبی دوانی عصر شنبه در دیدار با استاندار اردبیل در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه چالدران در اردبیل اظهار کرد: طرح تدریس ایران شناسی در مدارس را آماده می کنیم و به شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد رفت و نهایی خواهد شد و ایجاد نمایشگاه و موزه ادوار تاریخ و تمدن ایران زمین هم تصویب شده است.

وی به حرکت شاه اسماعیل برای یکپارچه کردن ایران بعد از افول عظمت کشور در پی حمله مغول و وضعیت ملوک الطوایفی برای تعیین مذهب شیعه به عنوان مذهب رسمی کشور اشاره کرد و گفت: کوتاهی هایی در چند دهه اخیر در خصوص هویت ملی داشته ایم و از سوی دیگر با تلاش دشمن برای بیگانه کردن نسل های بعد از انقلاب، فضای فاسد مجازی و بمباران ذهن جوانان مواجه هستیم.

فعالیت نمایندگی بنیاد ایران شناسی در 19 استان رییس بنیاد ایران شناسی اظهار کرد: این بنیاد در 19 استان نمایندگی دارد که با نظر وزیر کشور قرار شد در دیگر استان های کشور نیز نمایندگی ایجاد شود تا احصا افتخارات در سطوح استانی، ملی و منطقه ای صورت گیرد و جوانان به ارزش های بزرگ خود واقف شوند.


برچسب ها: ایران - شورای عالی انقلاب فرهنگی - رییس بنیاد ایران شناسی - شورای عالی انقلاب - بنیاد ایران شناسی - تصویب - هویت ملی
آخرین اخبار سرویس:

تصویب درس جدیدی به نام «ایران شناسی» در مدارس

تصویب درس جدیدی به نام «ایران شناسی» در مدارس