مطالب مرتبط:
اتهام پراکنی وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
اتهام پراکنی کامرون علیه ایران در پی سومین دور تجاوز غیرقانونی انگلیس و آمریکا علیه یمن
اتهام پراکنی کامرون علیه ایران همزمان با حملات علیه یمن
دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با وزیر امور خارجه ایران/ امیرعبداللهیان: تجاوزات اخیر آمریکا ناشی از رویکرد اشتباه آن برای توسل به نظامی گری است
انتقاد وزیر امور خارجه ایران از تجاوزات اخیر آمریکا به سوریه و عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 09:252024-02-04بين الملل

اتهام پراکنی مجدد وزیر خارجه انگلیس علیه ایران


وزیر امورخارجه انگلیس همزمان با سومین دور حملات متجاوزانه این کشور علیه یمن به اتهام پراکنی علیه ایران پرداخت و گفت که لندن، تهران را برای عملکرد نیروهای مقاومت در منطقه مسئول می داند.

- وزیر امورخارجه انگلیس همزمان با سومین دور حملات متجاوزانه این کشور علیه یمن به اتهام پراکنی علیه ایران پرداخت و گفت که لندن، تهران را برای عملکرد نیروهای مقاومت در منطقه مسئول می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید کامرون، وزیر امورخارجه انگلیس در گفت وگو با روزنامه ساندی تایمز با اتهام پراکنی علیه ایران گفت که بریتانیا باید صریح ترین پیام ممکن را مبنی بر این به ایران بفرستد که کاری که آنها از طریق نیابتی های خود انجام می دهند، غیرقابل قبول است.

وی در ادامه به دیدار اخیر خود با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه ایران در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در داووس اشاره کرد و مدعی شد: من گفت وگوی صریحی با وزیر امور خارجه ایران داشتم و تاکید کردم که این گروه ها، نیروهای نیابتی شما هستند و نمی توانید مسئولیت خود را در قبال آنها سلب کنید.

البته شما می توانید ادعا کنید که آنها مقداری استقلال دارند اما شما آنها را ایجاد کردید، از آنها حمایت کردید، پشتیبانی مالی کردید، به آنها اسلحه دادید و در نهایت به خاطر آنچه انجام می دهند، پاسخگو خواهید بود.


برچسب ها: وزیر امورخارجه - علیه ایران - ایران - نیروهای مقاومت - خارجه - علیه - انگلیس
آخرین اخبار سرویس:

اتهام پراکنی مجدد وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

اتهام پراکنی مجدد وزیر خارجه انگلیس علیه ایران