مطالب مرتبط:
ابعاد حکم بدوی توقف سد خرسان 3 در دادگاه یاسوج
رای دادگاه به نفع حفاری رقم خورد
3 حکم محکومیت علیه عمران خان و همسرش در یک هفته/ دادگاه پاکستان ازدواج عمران خان را نیز ابطال کرد
به 876 سوال امدادگران و نجات گران پاسخ داده شد
پاسخ جالب شرکت کننده برنامه پانتولیگ به سوال محمدرضا گلزار+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 16:102024-02-04سياسي

پاسخ به 5 سوال درباره رای دادگاه لاهه؛ رژیم صهیونیستی از حکم دیوان بین المللی پیروی کرد؟


ارزیابی اقدام های رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه نشان می دهد که تل آویو بدون هراس از پیامدهای احتمالی به نقض آشکار حکم دیوان بین المللی دادگستری ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، اندکی بیش از یک هفته از زمان صدور رای دیوان بین المللی دادگستری (لاهه) در پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به اتهام نسل کشی در غزه می گذرد و پرسش مهم برای ناظران تحولات غزه، این است آیا رژیم صهیونیستی شش اقدام موقت صادر شده از سوی لاهه را اجرا کرده است؟ دیوان بین المللی دادگستری در رای تاریخی خود در 26 ژانویه (6 بهمن) در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی، به این رژیم دستور داد تا اقدام های لازم را جهت جلوگیری از نسل کشی، مهار و مجازات هرگونه درخواست مستقیم و آشکار به نسل کشی و اجرای سریع اقدام ها برای تضمین دسترسی به خدمات ضروری و کمک های بشردوستانه برای مردم غزه انجام دهد.

دیوان بین المللی دادگستری همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا از مدارک مربوط به نسل کشی در غزه محافظت و ظرف یک ماه گزارشی را درباره پایبندی به آن، ارائه کند.

با وجود این، نالدی پاندور، وزیر خارجه آفریقای جنوبی چهارشنبه گذشته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی طی روزهای پس از صدور حکم، بار ها از دستور دیوان بین المللی دادگ


برچسب ها: دیوان بین المللی دادگستری - رژیم صهیونیستی - دیوان بین المللی - صهیونیستی - بین المللی - آفریقای جنوبی - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به 5 سوال درباره رای دادگاه لاهه؛ رژیم صهیونیستی از حکم دیوان بین المللی پیروی کرد؟

پاسخ به 5 سوال درباره رای دادگاه لاهه؛ رژیم صهیونیستی از حکم دیوان بین المللی پیروی کرد؟