مطالب مرتبط:
خوش خبری راه آهن جنوب شرق به شهروندان زاهدانی/ افتتاح طرح زیرگذر زیباشهر تا 22 بهمن
قیمت انواع آهن آلات 8 بهمن 1402
ضرر 1 میلیارد دلاری اقتصاد آلمان به دلیل اعتصاب راه آهن
لیست قیمت انواع آهن آلات 8 بهمن 1402
رشد 28 درصدی صادرات در راه آهن شمال شرق2
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 08:502024-01-29اجتماعي

افتتاح طرح زیرگذر راه آهن زیباشهر زاهدان تا 22 بهمن


سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: موافقت با ساخت طرح زیرگذر زیبا شهر ورودی ایستگاه راه آهن زاهدان در سال 99 انجام و در ابتدای کار مقرر شد این طرح بزرگ را راه آهن با همکاری و مشارکت شهرداری شروع و به اتمام برساند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: موافقت با ساخت طرح زیرگذر زیبا شهر ورودی ایستگاه راه آهن زاهدان در سال 99 انجام و در ابتدای کار مقرر شد این طرح بزرگ را راه آهن با همکاری و مشارکت شهرداری شروع و به اتمام برساند.

حمید بهادری اظهار کرد: در تمام نقاط کشور اجرای طرح هایی که قرار است جاده از زیر ریل راه آهن عبور کند بر عهده شهر و شهرداری است اما در زاهدان راه آهن قصد کمک در این طرح را داشت تا کمکی به پیشرفت سیستان و بلوچستان و این شهر کند.

وی ادامه داد: بعد از موافقت هیات مدیره شهرداری اعلام کرد منابع مالی لازم را نداشته و امکان مشارکت در این طرح وجود ندارد؛ بنابراین طرح موضوع فوق، شروع این عملیات بزرگ را با وقفه مواجه کرد.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق اظهار کرد: این طرح توسط مشاور تهیه و برای تایید کمیته های راه آهن ارجاع شد؛ اما بعد از مدتی شهرداری اعلام کرد همزمان با اجرای طرح باید خودروهای شهری هم تردد کنند و اجرای کار با وقفه مواجه شد.


برچسب ها: راه آهن - اداره کل راه آهن جنوب شرق - اداره کل راه آهن جنوب - سیستان و بلوچستان - ایستگاه راه آهن - شهرداری - زاهدان
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح زیرگذر راه آهن زیباشهر زاهدان تا 22 بهمن

افتتاح طرح زیرگذر راه آهن زیباشهر زاهدان تا 22 بهمن