مطالب مرتبط:
ایجاد کشور فلسطینی بر اساس مرزهای 1967 قابل انجام نیست / عدم حمایت از اسراییل، تبعات سنگینی برای بایدن در انتخابات 2024 خواهد داشت/ ایران و آمریکا برای پرهیز از جنگ مستقیم، خطوط قرمز خود را برای یکدیگر مشخص کنند
اردوغان: به مبارزه خود تا زمان تشکیل کشور مستقل فلسطین ادامه می دهیم
ادعای بلینکن: متعهد به تشکیل کشور مستقل فلسطینی هستیم
 بلینکن: متعهد به تشکیل «کشور فلسطینی» هستیم
 بلینکن: متعهد به تشکیل «کشور فلسطینی» هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 17:002024-02-09بين الملل

قاهره:کشور فلسطین باید در مرزهای 1967 تشکیل شود


ریاست جمهوری مصر با تأکید بر لزوم تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی، گفت که همیشه حامی آتش بس در غزه در سریعترین زمان ممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاست جمهوری مصر امروز جمعه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که هر گونه تلاش برای کوچاندن اجباری مردم فلسطین از کشورشان، به شکست منتهی خواهد شد.

قاهره همچنین گفت که تنها راه حل بحران فلسطین، مبتنی بر راهکار دو دولتی و تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی است.

خبرگزاری سما ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، موضع مصر همیشه مبتنی بر آتش بس در غزه در سریعترین زمان ممکن و حمایت از غیر نظامیانی است که با سخت ترین بحران انسانی روبرو هستند.

مصر درباره تلاش برای ورود کمکهای انسانی به غزه هم تأکید کرد: از لحظه نخست، گذرگاه رفح را بدون هیچ قید و شریط باز کردیم و کمکهای انسانی در حجمهای بالا به غزه فرستادیم؛ هر چند که تداوم بمباران این گذرگاه از سوی اسراییل، مانع از ورود کمکها می شد.

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد برای روند صلح در خاورمیانه، روز گذشته درباره عملیات نظامی احتمالی کاملا فاجعه بار رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه هشدار داد.


برچسب ها: فلسطین - ریاست جمهوری - آتش بس در غزه - پایتختی قدس - کشور فلسطین - کشور - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

قاهره:کشور فلسطین باید در مرزهای 1967 تشکیل شود

قاهره:کشور فلسطین باید در مرزهای 1967 تشکیل شود