مطالب مرتبط:
مردم سمنان به شدت در مصرف گاز صرفه جویی کنند
هشدار! در مصرف گاز صرفه جویی کنید
امام جمعه موقت سمنان: مردم حضور در انتخابات را به مشکلات کشور گره نمی زنند
زنگ هشدار مصرف گاز به صدا درآمد
زنگ هشدار مصرف گاز به صدا درآمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 19:052024-02-02اقتصادي

مردم سمنان به شدت در مصرف گاز صرفه جویی کنند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: خواهش ما این است که همه هم وطنانمان به ویژه مردم استان سمنان برای جلوگیری از مشکلات کمبود سوخت، - در مصرف گاز در روزهای سرد آتی صرفه جویی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در پی بارش های اخیر در استان سمنان گفت: مردم در روزهای آینده به شدت در مصرف گاز صرفه جویی کنند؛ چراکه در این زمینه با ناترازی انرژی مواجه هستیم.

کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در پی بارش های اخیر در استان سمنان اظهار کرد: توصیه ما به همه هم استانی های سمنانی، این است که در روزهای آینده به شدت در مصرف گاز صرفه جویی کنند؛ چراکه در این زمینه با ناترازی انرژی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی که مدارس استان سمنان را روز شنبه به صورت غیرحضوری برگزار خواهیم کرد، مصرف بالای گاز است که به شدت افزایش پیدا کرده و به ویژه در مصارف خانگی باید نظارت جدی تری بر آن صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: خواهش ما این است که همه هم وطنانمان به ویژه مردم استان سمنان برای جلوگیری از مشکلات کمبود سوخت، در مصرف گاز در روزهای سرد آتی صرفه جویی لازم را داشته باشند.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - سمنان - بحران استانداری - استانداری سمنان - استان سمنان - استان
آخرین اخبار سرویس:

مردم سمنان به شدت در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مردم سمنان به شدت در مصرف گاز صرفه جویی کنند