مطالب مرتبط:
13 روستای دهستان سادات محمودی از تنش آبی خارج شدند
13 شهر کرمانشاه تنش آبی دارند
واکنش عجیب ژاوی در مورد کارت های آبی فیفا
کافه شهر| قسمت 63 | نگاهی به فیلم های مجنون و آبی روشن
ارونوف و ماشاریپوف وارد تهران شدند؛ یکی قرمز، یکی آبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 10:512024-02-12اقتصادي

13 روستای دهستان سادات محمودی از تنش آبی خارج شدند


امید صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به چالش آبی روستاهای سادات محمودی اشاره کرد و اظهار داشت: عمده مشکل ما در این مناطق در بهار و تابستان است که دلیل آن به افزایش مصرف آب در بخش های کشاورزی، دامداری و باغداری مرتبط می شود و برای حل این چالش هم ظرفیت فرهنگ سازی را به میدان خواهیم آورد و هم از پتانسیل قانون بهره خواهیم گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سادات محمودی 13 روستا دارای تنش آبی بود که دبی آب را از 18 به 35 لیتر بر ثانیه رساندیم که در بهبود دسترسی مردم این مناطق به آب شرب پایدار اثر خوبی داشت.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چالش آبی روستای بنستان افزود: در حال بررسی دو راهکار انتقال آب از 12 کیلومتری این منطقه که 40 میلیارد اعتبار برای خط انتقال و ایستگاه پمپاژ نیاز دارد و دیگری از چشمه ای که حدود 2 کیلومتر فاصله دارد و برای تکمیل چرخه آبرسانی از این محور نیز تقریبا 20 میلیارد تومان لازم است.

این مسئول افزود: در جهاد آبرسانی 107 روستا را با اعتباری بالغ بر 217 میلیارد تومان تکمیل کردیم که 23 هزار نفر از 361 کیلومتر خط لوله و 1300 متر مکعب مخزن ایجاد شده بهره مند شدند.

پایان پیام/


برچسب ها: مدیرعامل آب و فاضلاب - کهگیلویه و بویراحمد - سادات محمودی - آب و فاضلاب - روستا - دهستان سادات محمودی - محمودی
آخرین اخبار سرویس:

13 روستای دهستان سادات محمودی از تنش آبی خارج شدند

13 روستای دهستان سادات محمودی از تنش آبی خارج شدند