مطالب مرتبط:
دانش آموزان در مسیر کسب علم، معنویت و حب به وطن تلاش کنند
خانواده ها با ورود به عرصه تربیت رسمی دانش آموزان، مدارس را یاری کنند
دانش آموزان معرف انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف باشند
خبر ویژه دانش آموزان | اطلاعیه تعطیلی مدارس
فیلم| نشاط دانش آموزان هنگام نواخته شدن «زنگ انقلاب»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 14:062024-01-31سياسي

دانش آموزان در مسیر کسب علم، معنویت و حب به وطن تلاش کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه نامدار مرادی سنندج اظهار کرد: تحصیل علم و دانش رسالت اصلی دانش آموزان است.

وی بر ضرورت بیان دستاوردهای نظام از سوی معلمین به دانش آموزان گفت: در طول 45 سال گذشته ملت ایران در عرصه های مختلف توانسته اند به جایگاه والایی برسند.

به گفته حجت الاسلام پورذهبی، پیشرفت های فناوری های فضایی، هسته ای، موشکی، علمی و غیره ملت ایران تمام منطقه را تحت و شعاع قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: دانشمندان این مرز و بوم با تلاش شبانه روزی توانسته اند با دستیابی به فناوری های مختلف به ملت و کشور خدمت کرده و دانش آموزان باید از آنها الگو برداری کنند.

حجت الاسلام پورذهبی توجه به معنویت را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: ایجاد و بسط معنویت، خداشناسی، اهل بیت شناسی و اهل عبادت بودن بعد از انقلاب اسلامی تقویت شد.

وی عنوان کرد: هر کس در این انقلاب که اهل معنویت و خودسازی نبود به موفقیت دست نیافت چرا که این انقلاب، انقلاب معنویت است.

وی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: امیدواریم تک تک شما عزیزان با رعات حجاب و اخلاق مناسب خدمت گذار خوبی برای انقلاب باشید.


برچسب ها: دانش آموزان - حجت الاسلام - نماینده ولی فقیه - نماینده ولی فقیه در کردستان - دانش - نماینده ولی فقیه در استان - پورذهبی
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان در مسیر کسب علم، معنویت و حب به وطن تلاش کنند

دانش آموزان در مسیر کسب علم، معنویت و حب به وطن تلاش کنند