مطالب مرتبط:
حمله به کشتی انگلیسی در دریای سرخ
اصابت موشک یمنی به یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ/ حمله سنگین هوایی آمریکا و انگلیس به شمال و غرب یمن/ ادعای دوباره عربستان و کویت درباره میدان گازی آرش/ اعزام 12 کشتی جنگی هند به دریای عرب
اصابت موشک به کشتی آمریکایی در دریای سرخ
وقوع یک حمله در دریای سرخ
بزرگ ترین حضور نظامی هند در منطقه/ حضور 12 کشتی جنگی در خلیج عدن و دریای عرب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 23:102024-02-01بين الملل

یمن: کشتی انگلیسی را در دریای سرخ هدف قرار دادیم


سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس، یک کشتی تجاری متعلق به لندن را در دریای سرخ، هدف حمله موشکی قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز پنجشنبه خبر داد که در حمایت از ملت فلسطین و پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس، نیروی دریایی یمن، یک کشتی تجاری انگلیسی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

سریع با اشاره به اینکه این کشتی عازم بنادر فلسطین اشغالی بوده و با موشکهای دریایی هدف قرار گرفته است، گفت: عملیات نیروهای مسلح یمن در دریاهای سرخ و عرب علیه کشتیهای اسراییلی و کشتیهای عازم بنادر فلسطین اشغالی، تا زمان توقف حملات و شکست محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

شبکه المیادین امروز نقل از منابع آگاه نظامی گزارش داد که متجاوزان آمریکایی-انگلیسی طی ساعات گذشته 11 حمله به استان های صعده و الحدیده در شمال و غرب یمن انجام دادند.

 ائتلاف آمریکایی - انگلیسی امروز، 9 حمله به منطقه الجبنه در شمال شهر ساحلی الحدیده در دریای سرخ و دو حمله نیز علیه صعده انجام داد.

  خبرگزاری فرانسه بامداد امروز به نقل از شرکت امنیت دریایی گزارش داده بود که یک کشتی تجاری آمریکایی در آب های نزدیک یمن هدف اصابت مستقیم موشک قرار گرفته است.


برچسب ها: نیروهای مسلح یمن - سخنگوی نیروهای مسلح یمن - سخنگوی نیروهای مسلح - نیروهای مسلح - دریای سرخ - فلسطین اشغالی - کشتی
آخرین اخبار سرویس:

یمن: کشتی انگلیسی را در دریای سرخ هدف قرار دادیم

یمن: کشتی انگلیسی را در دریای سرخ هدف قرار دادیم