مطالب مرتبط:
بارش برف و ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس
بارش برف و ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس
بارش برف و ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس
ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
هم اکنون برف و ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 18:202024-01-26اجتماعي

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و ترافیک فوق سنگینی را در ورودی های شرقی پایتخت شاهد هستیم.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم درجریان است اما در برخی مناطق این محور مانند مشاء و پیست آبعلی با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: در حال حاضر بار ترافیک فوق سنگین به همراه پس زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، خروجی آزادراه تهران_پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن وجود دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم درجریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش ترافیک و پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم اما هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم ب


برچسب ها: شرق استان تهران - ترافیک - استان تهران - تهران - سنگین - پلیس راه - وسایل نقلیه
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت